Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Genau ! Juuri tuolloinhan se onkin kaikkein vaarallisinta ku ei näe mitä pitäs varoa, (mustaa ja sitä ohuen ohutta jäätä) !Näköjään vaarallista vaikka lunta ja pakkasta ei olekkaan.Huo kamala ku on vaarallista tuo talvimopoilu ! Täällä Keski-Suomes vaikka ei enää lunta kohta enää olekkaan niin monta kotiloa on ollut katollaan tahi tieltä ulos suistuneena mutta tämä tuli äskön lähelle....![]()
Paikallisajoa TA:lla niin tuonne Laukaalle olin menossa ja kun tulin T-liittymään ja O N N E K S I ennätin jo kääntyä tien yli
kun mutkan takaa tulee joku oranssi opel-kotilo vai mikä lie ja luikasta & liian kovaa kun tullaan mutkaan -> lähtee lapasesta ! Kierrokset nousee ja nastat rapisee ku jarrulla koettaa ohjailla..Pyyhkii sivuittain koko "pöydän" puhtaaksi samalla 360-astetta vaakatasossa kerien ja eikö mitä keula edellä toisen puolen penkkaan......![]()
Oli muuten varjelusta mukana, meitsillä meinaan,JOS olisin 10 sekunttia myöhemmin tullut tuohon samaiseen risteykseen niin näinköhän olisin kerinnyt ettiä piilopaikkaa itelle, yleensä sitä jäädään odottamaan vastaantulijaa siihen keskiviivan tuntumalle jalka maahan !! ??![]()
![]()
![]()
Jos onnistut jostain saamaan käytetyt sadekelin ratarenkaat niin voin lämpimästi suositella!Vieläköhän sitä loppukautta ajatellen pitäs vaihtaa Pilot Road2 alle ja jatkaa sillä.
Joskus harmittaa kun tääl ei oo peukutusmahdollisuutta - muutamia teidän juttuja olis kiva peukuttaa hyviksi/ mukaviksi/ asiallisiksi tms.
Nyt vaan kateellisena olen lukenut juttujanne kun ajatte vielä - itellä meni hermo kun piti pukea niin paljo kun oon tämmönen vilukissa![]()
*kele.
Tiälä Savossa olisi ajokelejä, mutta ennakoin talven tuloa ja pyörä on purettuna tallissa...
Saiko mennä polvi maassa suorillakin?Jepsan, oli hieno keli, tosin "pieni" tuuli pisti välillä hiukan nojailee, mutta mukavaa oli kinkkua näinkin sulatella![]()