• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Tänään painellaan vaimon kans vielä mutkapätkille ihan selkeesti. Samalla vois hakee ekan joulukinkun marketista takaritsille > uuniin... NAMS!
033102beer_1_prv.gif

Ei tullu itikkaa visiiriin
smile_org.gif

Keli ol hyvä ,mitä nyt saa arpoa onko se jäätä vai kuraa tuolla sivummalla ,liposta kuitenkin loppuunajetuilla Bridgestoneilla .

Käytiin vaimon kans hakeen joulukinkku kotiin niinku tässä kelissä kuuluukin. Kinkku sai arvoisensa kyydin uuniin vaimon kotarin takapenkillä!  
tounge.gif

Tänä vuonna meillä syödään siis aitoa motoristikinkkua!
normal_SL706106.JPG

Perkeles...kaupat oli jo illalla kiinni, enkä saanut kinkkua kyytiin...no, onneksi on Jouluun vielä aikaa...

Heitin tänään pikku lohdutuslenkin, eikä sen varrella näkynyt kinkkuja. Perään kuvat ennen + jälkeen pikapesun.

medium_63-021211132441-2536855.jpeg

medium_63-021211132459-2547360.jpeg

Käytiin vaimon kans hakeen joulukinkku kotiin niinku tässä kelissä kuuluukin. Kinkku sai arvoisensa kyydin uuniin vaimon kotarin takapenkillä!  
tounge.gif

Tänä vuonna meillä syödään siis aitoa motoristikinkkua!
normal_SL706106.JPG
Asiallista!

Lähtekää mukaan joulurauhan julistukseen pyörillä,kyllä meitä siin helposti löytää muitten seassa kun pyörät näkyy hyvin ihmismassas
biggrin.gif

Itse en ole ehtinyt joka vuosi mukaan,mutta tänä jouluna kun meillä vietetään,niin nytt ei pitäis olla mitään esteitä.

Eilen kävin savonlinnassa ja takasi ku olin tulossa nii ajoin kolarin auton kanssa. Pikkase reilua 80 ajoin sit auton keulaan joka tuli kolmion takaa
smile_org.gif
vasen jalka murtu sääriluusta ja pohjeluusta. NICE !!

sad_orig.gif
omg.gif
No olis voinut päättyä kausi paremmallakin tavalla, heti kun ensimmäisiä lumia ja pakkasia näyttää niin autoihmiset uskoo ettei enää kaksipyöräisiä ole liikenteessä. Tai sitten ei taas vaan kunnolla katseltu.

No mites pyörälle kun itse onneksi aika pienin vaurioin selvisit?

sad_orig.gif

omg.gif
No olis voinut päättyä kausi paremmallakin tavalla, heti kun ensimmäisiä lumia ja pakkasia näyttää niin autoihmiset uskoo ettei enää kaksipyöräisiä ole liikenteessä. Tai sitten ei taas vaan kunnolla katseltu.

No mites pyörälle kun itse onneksi aika pienin vaurioin selvisit?
Sen mitä kerkesin nähä ja muistan niisitä metalliromua oli pitkin teitä ja ihan ku ois uponnu se motskari sinne auton sisään
biggrin.gif
eiköhä siit vielä hyvä peli saada...

Ihme, että noinkin vähällä selvisit... huh!

Minäkin olin tänään ajelemassa pikkuisen - sisätiloissa nimittäin...

Suomen nopein ajettu kohtapuolin niin nyt sit kisaillaan siitä "kuka puskee pisimmälle kesärenkain?

Vai mitenkä?

Huo kamala ku on vaarallista tuo talvimopoilu ! Täällä Keski-Suomes vaikka ei enää lunta kohta enää olekkaan niin monta kotiloa on ollut katollaan tahi tieltä ulos suistuneena mutta tämä tuli äskön lähelle....
crazy.gif

Paikallisajoa TA:lla niin tuonne Laukaalle olin menossa ja kun tulin T-liittymään ja O N N E K S I ennätin jo kääntyä tien yli
kun mutkan takaa tulee joku oranssi opel-kotilo vai mikä lie ja luikasta & liian kovaa kun tullaan mutkaan -> lähtee lapasesta ! Kierrokset nousee ja nastat rapisee ku jarrulla koettaa ohjailla..Pyyhkii sivuittain koko "pöydän" puhtaaksi samalla 360-astetta vaakatasossa kerien ja eikö mitä keula edellä toisen puolen penkkaan......
eek.gif

Oli muuten varjelusta mukana, meitsillä meinaan,
bowdown.gif
JOS olisin 10 sekunttia myöhemmin tullut tuohon samaiseen risteykseen niin näinköhän olisin kerinnyt ettiä piilopaikkaa itelle, yleensä sitä jäädään odottamaan vastaantulijaa siihen keskiviivan tuntumalle jalka maahan !! ??
nixweiss.gif
crazy.gif

Huo kamala ku on vaarallista tuo talvimopoilu ! Täällä Keski-Suomes vaikka ei enää lunta kohta enää olekkaan niin monta kotiloa on ollut katollaan tahi tieltä ulos suistuneena mutta tämä tuli äskön lähelle....  
crazy.gif

Paikallisajoa TA:lla niin tuonne Laukaalle olin menossa ja kun tulin T-liittymään ja O N N E K S I ennätin jo kääntyä tien yli
kun mutkan takaa tulee joku oranssi opel-kotilo vai mikä lie ja luikasta & liian kovaa kun tullaan mutkaan -> lähtee lapasesta ! Kierrokset nousee ja nastat rapisee ku jarrulla koettaa ohjailla..Pyyhkii sivuittain koko "pöydän" puhtaaksi samalla 360-astetta vaakatasossa kerien ja eikö mitä keula edellä toisen puolen penkkaan......
eek.gif

Oli muuten varjelusta mukana, meitsillä meinaan,  
bowdown.gif
JOS olisin 10 sekunttia myöhemmin tullut tuohon samaiseen risteykseen niin näinköhän olisin kerinnyt ettiä piilopaikkaa itelle, yleensä sitä jäädään odottamaan vastaantulijaa siihen keskiviivan tuntumalle jalka maahan !! ??
nixweiss.gif
crazy.gif
Näköjään vaarallista vaikka lunta ja pakkasta ei olekkaan.

Back