• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Tänään 170km ja 1520km tälle keväälle.
smile_org.gif

20km ajoa, tankille ja renkaanpaineet tarkistamaan! Tuntui loistavalle
bowdown.gif
Huominen vielä vähän kituuttamalla, mutta perjantaina avataan hanat kun saan huollosta pois
062802moto_prv.gif

Koeajopäivillä ajoin M1500R (09), B-King (08) ja Hayabusa (09) yhteensä reipas tunti + työmatkat päälle mopolla. Suhteellisen lämmin päiväkin.
thumbs-up.gif

Olin tänään taas ajamassa. Tiellä ei ollut edes paljon liikennettä. Sain rauhassa ajaa tuhatta ja sataa. Missä mahtaa olla se poliisien tehovalvonta. Poliiseja ei ole näkynyt sitten missään vaiheessa kun olen ajanut reipasta vauhtia vaikka ei hän niitä sinivuokkoja edes halua nähdä. Mutta tästä se alkaa ajokilometrit lisääntyvät. Tuli tänään ajettua 60 km lenkin oli kyllä sen verran kylmä, että tuuli ei edes haitannut ajoa. Anti mennä vaan eteen päin.

Tässä on mun uusi kaveri.

img1860182.jpg

Kausi korkattu ja ekat reilu 100km ajeltu tänään.
pilkillekkin vielä pääsis,ei vaan tullut onget mukaan(eikä kyllä ois maltettu jäädäkkään)
Tämä virne naamalla kestää taas ensi lumiin saakka.

sport05.gif
sport05.gif
sport05.gif

img1860558.jpg

nelisen sataa taitaa olla tälle kaudelle jo takana... Aamulla kyllä hieman hirvitti lähteä tonne liikenteeseen kun mittari näytti melkeen -3. Positiivista oli että aurinko paisto ja kuivat tiet niin ei ollu niin paljo ongelmia pidon suhteen. Iltapäivästä olikin sitten jo huomattavasti mukavampi ajella takasinpäin.
cool.gif

Kausi avattu! \o/ Kovin paljon kilometrejä ei kyllä ehtinyt keräilemään, mutta muutama kymmentä niitä kaupunkipyörityksessä ehti tulla. Viikonloppuna lisää...
062802jumpie_prv.gif

100 km lenkki tuli heitettyä. Oli oikeastaan kevään ensimmäinen ns. lämmin päivä ajella, ei edes nakit jäätyneet. Tuli samalla testattua tuplakupla. Melu kypärän sisällä nousi aivan uusiin fääreihin! Vaikka oli earit korvissa, niin suhina on sitä luokkaa, että joutuu varmaan vaihtamaan orkkispleksin takaisin. Harmittaa, on se kuitenkin niin paljon paremman näköinenkin kun harmaa vanha "tuulilasi". prkl.

Olin tänään taas ajamassa. Tiellä ei ollut edes paljon liikennettä. Sain rauhassa ajaa tuhatta ja sataa. Missä mahtaa olla se poliisien tehovalvonta. Poliiseja ei ole näkynyt sitten missään vaiheessa kun olen ajanut reipasta vauhtia vaikka ei hän niitä sinivuokkoja edes halua nähdä. Mutta tästä se alkaa ajokilometrit lisääntyvät. Tuli tänään ajettua 60 km lenkin oli kyllä sen verran kylmä, että tuuli ei edes haitannut ajoa. Anti mennä vaan eteen päin.

Tässä on mun uusi kaveri.

img1860182.jpg
Kaverisi takajalka näyttäisi tarviivan uuden "tossun" , ettei kaatuis.
wink.gif
Onnea kaverisi johdosta molemmille
inlove.gif
.

Back