• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Kävin Hyvinkäältä Helsingissä, trippiin tuli 450 km. Suunnistusta on treenattava.  
nixweiss.gif
Elä vielä ihmeessä ala treenaamaan vaan kerro reittisi joka on ollut varmasti tosi "mutkainen" muut motoristit etsivät mutkia ja sinä vain suoria reittejä.
idea3.gif
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Eilen Heinävesi-Leppävirta-Suonenjoki-Hankasalmi-Pieksämäki-Jäppilä-Sorsakoski-Leppävirta-Heinävesi.Vähän rapiat 300 km ja muija kyydissä...
Pieksämäki-Jäppilä väli on kiva mutkapätkä,kuten Leppävirta-Heinävesikin.

Siis jo eilen eikä tänään: tyttären kevari haettiin talvikortteerista ja sitten peräjolkkoa ajelimme Pinsiön - Mahnalan - Jumesniemen hienon maisemareitin.

Tulipa käytyä. Varokaa Itä-Uudenmaan teitä. Erityisesti Linnanpellon ja Tiilään seutuja. Soraa ja routavaurioita on rutkasti!
crazy.gif
crazy.gif
crazy.gif

H:valta-Eura-Rauma-Pori-H:valta, juuri kumma kyllä pääsin kotiin, välillä oli meininki kuin Katri Helenalla: minne tuuli kuljettaa...melkoinen taistelu välillä käytiin suunnasta, mä voitin, koska olen kotona!

Eilen 173 km, Tampereelta Muroleen kanavalle. Monia muitakin oli liikkeellä. Toista kautta aloitellessa, huomasi kuinka paljon talven tauko vaikuttaa, tuntui kuin olisi tehnyt pidemmänkin lenkin.

jumesniemi-hämeenkyrö-viljakkala-kuru-ylöjärvi-tampere-nokia-ja kotiin.. 130 kilsaa lisää... oli hieno päivä ajella
062802jumpie_prv.gif

Kävin eilen ajeleamassa. Nyt on tullut mittariin yhteensä jo 400 km. Ja oli siinä kovassa tuulessa pitelemistä. Ei meinannut pystyssä pysyä kun mä kaaroin mutkissa eteen päin. Joutu pikkasen varovaisemmin ajamaan. Kun tuli peltoaukealle niin sieltä tuli aikamoinen tuulen puuska. Ajattelin mitäköhän se autoilija siellä mun takana ihmettelee kun mun pyörä heiluu sinne tänne? Kiitokset taas mersu autolle joka vilkautti valoja mulle kun olin taas unohtanut laittaa ne päälle. Olisikohan se ollut kenties motoristi?

Nyt tänään ei pääse ajelemaan sataa vettä. Minulla onkin sileät tassut mopon alla. Ei uskalla ajaa märällä asfaltilla ajaa.

062802moto_prv.gif
sport05.gif

H:valta-Eura-Rauma-Pori-H:valta
Ajelepa Lappi-Eurajoki, niin ei ihan suoraa tietä tartte  
062802moto_prv.gif
. On meinaan ihan kiva pätkä.

Viikonlopun saldoksi itselle vajaa 700. Mutkateitä pitkin (Kangasala-Valkeakoski-Sääksmäki-Toijala-Urjala-Punkalaidun-Huittinen-Rauma) takaisin. Navakasti vaan tuuli...
Tuo on kyllä kiva pätkä, oli melkein ensimmäinen pätkä joka tuli ajeltua.

Toinen mikä on myös mukava mutkapätkä, on rauma-kodisjoki-laitila. Tie on hyvässä kunnossa ja mutkaa riittää, taitaa pituuttakin olla reilut 30 kilometriä.
thumbs-up.gif

Viikonloppuna alkoi kausi ja tänään jatkuu. Kattoikkuna näyttää, että taivas on sininen, joten
062802moto_prv.gif

Aamupäivän ajelin itä-uuttamaata ristiin rastiin ja seuraavaksi terassille ottamaan pari tuoppia.On tää työttömän arki sitten raskasta.

Viikonloppuna ~300km testilenkki (Leppävirta-Varkaus-Joroinen-Pieksämäki-alueella). Suht lämmin keli ja pyörä pelas hienosti, älyttömän kivaa oli  
smile_org.gif

Nurmes-oravikoski-pyörimistä kuopiossa-nurmes, n.400km mutka. SPykkönenhän taitaa ollakkin matkapyörä
biggrin.gif

On muuten kertynyt tähän asti eniten kilsoja tässä vaiheessa vuotta, mitä koskaan aiempina kausina. Jos vielä pyörän vaihto onnistuisi alkukesän aikana (uudella on aina intoa ajaa taas vähän enemmän), niin tullee vielä aktiivisin kausi koskaan. Hyvä niin! (Jotain 2200km takana + 5 koeajoa.)

Back