Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
3 tai 4 oravaahan se on... Vähän monttusii tuppaa olemaan ne minun mökilleni vievät tiet.. on siinä kuin päällyste, joku öljysoraversio erittäin karkealla kivellä.Sielläpäin on hyviä teitä ja kauniita maisemia... kai se taas täytyy joskus poiketa kylän hienoimmassa (ja vissiin ainoassa...) ravintolassa olusellaKuka sitä nyt uskaltaa pelottavan hd-miehen luokse pysähtyä. Parta, kiiltävä kalju, nahkaliivit joissa lukee bandidos, helvetin enkeli tms. ainakin pelottavia merkkejä ja hapsuja joka paikka täynnä. Varastaa vielä jotakinJa stagalle: jos sulta se hihna menee poikki tai muita osia tippuu siellä mökkimaisemissa niin lupaan pysähtyä
Hauhon suunnalla minäkin kesällä ajelen.....![]()
![]()
No asiaan... joku 350-400km tuli tänään, 3tkm tälle kaudelle.
Kivaa oli ja ilmat suosivat![]()
Kaffella...
No onnea sinneVihdoin polvi kunnossa (melkein...)!!!![]()
Hain pyörän 240km päästä talviteloilta kotio ja nyt tätä hymyä ei saa pyyhittyä mun naamalta![]()
Aivan mahtavaa taas ajella!!![]()
Mulla oli yks aamu kiva duuni ku pomo kysy että et viittis viedä tota mun pyörää huoltoon ja hakee se sit ku se on valmis. Työajalla sitten vaan ajelin pyörällä huoltoon ja taksilla takas ja muutaman päivän päästä toisin päinMenin rosmolla töihin, niin pomo ensimmäiseksi sanoi että olisi pieni keikka Kouvolaan. Aattelin jo että pääsisi oikein työajalla pyörän selkään, mutta ikävä kyllä ei ihan kaikki kuskattavat tavarat ois mahtunu reppuun + takalaukkuun.Jouduin sitten autoiluhommiin, prkl!![]()
![]()
sekin kun on niin kakspiippunen juttu. Kyllä sitä apua luulis tulevan kun vinkkailee pärrille/laittaa jotain vasempaan peiliin roikkuun. Tyhmältä sekii tuntuu kun oltiin kerran kaverinkaa röökillä ja kakspyörää oli jo tulos tarjoomaa apuuMielenkiintoista oli vaan nähdä, että eipä paljon välitetä tienposkessa pyörän vieressä istuskelevasta mopomiehestä...