Aamulenkki heitetty, kohta uudestaan liikenteeseen Huddinge MCK:lla avoimien ovien päivä, kävis siellä sapuskalla ja kaffeella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyllä mitää halpaa. Mulla rahat täysin loppu ja kaikki menny bensaan. Mutta ajelua ei lopeteta.Eikun baanalle vaan.
kelit suosii kulkijaa edelleenkin ja bensa on halpaa))![]()
![]()
Kävin tänään kierikissä, eipä ollut siellä eikä Iissäkään kovin motoristeja liikenteessä! Onko kaikki amerikan car show:ssa ?Jep, tänään taas ajelemassa![]()
Hitottaa vaan, kun ei meinannut muka missään olla kanssamotoristeja, mutta heti kun kävin heittään pyörän yöunille, niin eiköhän ollut liikenteessä monenmoista pyörää -> mun tuuria![]()
Ei kyllä mitää halpaa. Mulla rahat täysin loppu ja kaikki menny bensaan. Mutta ajelua ei lopeteta.Eikun baanalle vaan.
kelit suosii kulkijaa edelleenkin ja bensa on halpaa))![]()
Tiistaina kun uuden kumin saa alle nii voi alkaa taas ajaa nii paljon kun haluu...![]()
![]()
Juu, paljon on näkynyt Oulussa pyöriä liikenteessä lähipäivinä. Viduttaa vaan hieman, kun mullakaan ei kovin noita motoristi tuttuja oo, niin saa aina yksin ajeleskella :Pikkusiskoa käytin tänään ekaa kertaa tälle kesälle ajelulla ja eihän siitä meinannut tulla mitään kun kokoajan kuuluu kypäräpuhelimesta kommennetteja tyyliin "voiko täällä keskustassa missään ajaa lujaa?", "hei mennään johonkin missä voi ajaa vielä lujempaa" ja "kiihdytäppä taas oikein kunnolla" tai "ajapas tosta autojen välistä ton toisen pyörän viereen!".![]()
Kyllä se pitää vissiin sisko laittaa kevarikorttia ajamaan, siitä taitaa tulla kunnon vetohenkilö
Ainaki mun mielestä oli paljon pyöriä Oulun keskustassa.
Kylläpä tuo sama juttu tahtoo usein vaivata täälläkin. Vaan oma vika kun en oo ollut sosiaalisempi?Juu, paljon on näkynyt Oulussa pyöriä liikenteessä lähipäivinä. Viduttaa vaan hieman, kun mullakaan ei kovin noita motoristi tuttuja oo, niin saa aina yksin ajeleskella :![]()
Sama vika täällä ! Ei kovin monta oleJuu, paljon on näkynyt Oulussa pyöriä liikenteessä lähipäivinä. Viduttaa vaan hieman, kun mullakaan ei kovin noita motoristi tuttuja oo, niin saa aina yksin ajeleskella :Pikkusiskoa käytin tänään ekaa kertaa tälle kesälle ajelulla ja eihän siitä meinannut tulla mitään kun kokoajan kuuluu kypäräpuhelimesta kommennetteja tyyliin "voiko täällä keskustassa missään ajaa lujaa?", "hei mennään johonkin missä voi ajaa vielä lujempaa" ja "kiihdytäppä taas oikein kunnolla" tai "ajapas tosta autojen välistä ton toisen pyörän viereen!".![]()
Kyllä se pitää vissiin sisko laittaa kevarikorttia ajamaan, siitä taitaa tulla kunnon vetohenkilö
Ainaki mun mielestä oli paljon pyöriä Oulun keskustassa.![]()
Ehkä meidän pitäisi heittäytyä sosiaalisemmiksi !Kylläpä tuo sama juttu tahtoo usein vaivata täälläkin. Vaan oma vika kun en oo ollut sosiaalisempi?Juu, paljon on näkynyt Oulussa pyöriä liikenteessä lähipäivinä. Viduttaa vaan hieman, kun mullakaan ei kovin noita motoristi tuttuja oo, niin saa aina yksin ajeleskella :![]()
Ei kun syytetään vaan säätä. Prkl.Ehkä meidän pitäisi heittäytyä sosiaalisemmiksi !Kylläpä tuo sama juttu tahtoo usein vaivata täälläkin. Vaan oma vika kun en oo ollut sosiaalisempi?![]()
Niin syytetäänkin !Ei kun syytetään vaan säätä. Prkl.![]()