• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Elämäni ensimmäinen ajelu, ekat viisi metriä hirvitti kamalasti, mutta perkkele; se pysyi pystyssä. Liikkui ja vielä samaan suuntaan mun kanssa! Muutama kilsa hidasajo harkkaa pitkin poikin ja koukeroita parkkipaikalta toiselle. viikon päästä tää nuija hymy ehkä laantuu
biggrin.gif
..Lisää reeniä!

Pyöränä Kawan zx6r ninja
tounge.gif

Ps. Atv on vallan mainio sisäänajovehje prätkään mitä hallinta laitteisiin ja vaihteisiin tulee.

Jooh.. Kuivaa ja kylmää.
Lämpötila Tiirismaalla klo 13.30   -1.
Röyhistelin tallissa...

Eiko jo kevät tule?  Ei ainakaan seur. 5vrk. ennusteen mukaan.
baaa.gif

N.15km lenkki Imatralla serkkupojan kanssa, noin klo 15.00.
Kylmää kyytiä, mutta ei menoa haitannut
sport05.gif

Eilen pitkäperjantaina auringonpaiste houkutteli ajamaan... 20km... Aika pian tajusin, että on hiukan viileä vielä. Palailin sitten kotio umpijäässä (kaikki mahdolliset varusteet ja välihousut oli päällä) ja tsekkasin lämpömittarin. Ajelin sitten -5,3 asteessa.
thumbs-up.gif

JOVVAIN....
sport05.gif

...............Naaaaaa, iha vaa paikanpääl ajelua eilenäki (Uurainen - Jämsä - Uurainen n 2.5 h / 200 km klo 17- 20, -6´C / - 8´C varjoss ) täytyy myöntää, ku en sit vieläkään lähtenykkää sinne.....
sad_orig.gif

.......nouproblemou ku thuliliivit + kahvat pitää sähkös
biggrin.gif
biggrin.gif

Juu, ainakin keskiviikkoon asti tätä samaa paskaa.. Viikonlopuksi näyttäis lämpenevän, toivossa on siis hyvä elää.
nixweiss.gif

Pakkasta vaan riittää täällä Tampereen seuduilla. :s Aika kylmää kyytiä ajella tuota pihatietä päästä päähän.
biggrin.gif

Loppuviikolle lupailevat +2 ja +3. Jos lähempänä näyttää samalta, ja viikonlopulle myös plussaa, niin lienee pakko lähteä hakemaan tyttö tallista poijes loppuviikosta. Eihän tätä enää kestä. Vaikka sitten vaan tallilta kotio (~20km), ja kunnon kelejä odottelemaan.

Eilen tuli tuupattua taas 180km, keli oli kaunis mutta kylmä (+2). Lohkonkannet ovat muuten hyvä apu käsien lämmitykseen
tounge.gif

Vuoden (2008) saldo tähän mennessä ~950km.

Luulen että kolautan ensimmäistä joka tulee sanomaan "Eiks oo kiva kun tuli lunta?"
biggrin.gif

Karsee vitu__us päällä noista keleistä, onneksi pääsee huomenna töihin niin ei ole aikaa ajatella asiaa sen kummemmin. Toivottavasti ensiviikonloppuna pääsee taas ajelemaan tai suoni poksahtaa päässä...
biggrin.gif

Hitto damn. En ymmärrä miksi mun pitää aina lukee tätä topiccia, vaikka alkaa vaan hitottaa kun kuulee kuinka porukka on jo alkanut ajeleen
biggrin.gif
.. mutta oikeastaan olen vain onnellinen niiden muiden puolesta, jotka pystyy jo paineleen pyörillä
smile_org.gif
062802jumpie_prv.gif
.... JA kasvaahan tässä lukiessa toki se ajonälkäkin
tounge.gif

Back