Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossahan jää jo itse GR toiseksi...Eilen illalla piti käydä pikku Yö-ajelulla
Juu ja vissiin kahteen otteeseen, menessä ja tullessa... Noissa voi herkkyyttä säätää, ehkä tonkin omistaja sen joskus oppii...heh. meneekö autossa häläri päälle kun ajat ohi vai mikä siinä ulvoi?
Oli muuten todella hieno yö eilen. Täysikuu, tyyntä ja lähes pilvetöntä
hahah propsit 1:12min hälyttimen laukaisemisestaEilen illalla piti käydä pikku Yö-ajelulla
Joo, se velipojan repsol pitää aivan infernaalista mekkalaa!No nih! Meikäläinen oli just siinä Hämeentien Nesteellä ku rupes armoton pauke kuulumaan ja ekaks tulikin Repsol-cebari ja eikös Hapa perässä Trumpalla. Siinä sitten sadattelin vähän aikaa itsekseni mutta totesin lopuksi että liian kylmää meikäläiselle.Tänään jotain 70-80km tuli ajettua!![]()
Aivan mahtavat fiilikset! -2c, mutta hyvin tarkeni nahkapuvulla, kun oli lämpökerrastoa ja villapaitaa alla!![]()
Ainoastaan näpit oli aika kohmeessa, kun hanskat on kesämallia!![]()
Ajokausi tuli kyllä korkattua jo viime viikon alussa, jolloin oli paaaaljon lämpimämpi ilma...![]()
Taisit pyyhkästä ohi, kun seisoin liikennevaloissa (olin tulossa bembölen kahvituvalta) ??Eilen ja tänään tuli aloiteltua Busan "sisäänajo" - 200km mittarissa ja suu korvissa
![]()
Sutiiko?Nelkyt viis kilsaa tuli kieputeltua.. huh kun teki hyvää.![]()
http://img369.imageshack.us/img369/4882/kuva12005qm1.jpg
btw. Hyvältä näyttää kun kaks tyttöö nosti tienlaidalta peukun pystyyn![]()
Joo ei tarttis paljoo kääntää kun irtois. Maltilla mennään ja odotellaan lisää kitkaa.Sutiiko?Nelkyt viis kilsaa tuli kieputeltua.. huh kun teki hyvää.![]()
http://img369.imageshack.us/img369/4882/kuva12005qm1.jpg
btw. Hyvältä näyttää kun kaks tyttöö nosti tienlaidalta peukun pystyyn![]()
![]()
katos katos - minähän se. Olitkin ainoa pärrä jonka tänään näin liikenteessä - eilen tuli kaikki kolme vastaan.Taisit pyyhkästä ohi, kun seisoin liikennevaloissa (olin tulossa bembölen kahvituvalta) ??Eilen ja tänään tuli aloiteltua Busan "sisäänajo" - 200km mittarissa ja suu korvissa
![]()
![]()