Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei ainakaan tässä harrastuksessa... kun se isompi/uudempi/parempi pyörä rupeaa houkuttelemaan niin kolme tuntiakin on tappava ajatus....2 vuotta ei ole lyhyt aika![]()
Ymmärsinkö oikein ? Jännität siis lääkärintodistuksen saantia ? Sellaista sairautta ei ole keksittykään että se estäisi suomessa kortin saannin.no vajaat 19tuntia ensimmäisee ajo tuntiin aikaa .ja heti aamusta arvauskeskukseen et saa taisteltua sen lääkärintodistuksen.![]()
onneks mullon ennestää B kortti ollu jo yli neljättä vuotta jos osuu hankala tyyppi joten voin vedota siihen ja näkökykykää ei oo muuttunu mihinkää suuntaa. tänää kokeilin lukea viijen metrin päästä muutaman ilmoituksen lasien kaa työpaikalla
silti huolettaa hieman et millainen asenne sillä akalla on prätkiä kohtaa jolle mulla on huomenna aika.![]()
![]()
no onneks sain sen ja eka ajotuntiki ois jo takana eli taisi vissii jännittäminen johtuakki siittä.Ymmärsinkö oikein ? Jännität siis lääkärintodistuksen saantia ? Sellaista sairautta ei ole keksittykään että se estäisi suomessa kortin saannin.no vajaat 19tuntia ensimmäisee ajo tuntiin aikaa .ja heti aamusta arvauskeskukseen et saa taisteltua sen lääkärintodistuksen.![]()
onneks mullon ennestää B kortti ollu jo yli neljättä vuotta jos osuu hankala tyyppi joten voin vedota siihen ja näkökykykää ei oo muuttunu mihinkää suuntaa. tänää kokeilin lukea viijen metrin päästä muutaman ilmoituksen lasien kaa työpaikalla
silti huolettaa hieman et millainen asenne sillä akalla on prätkiä kohtaa jolle mulla on huomenna aika.![]()
![]()
välivaiheen A:aan eli 2vee joudun ajaa maks 25kw pyörää ja sitte saan niih isoa ajaa ku vaa uskollan koska olen kuiteski 30 kesäinenEka opettelin pujottelua. sittenkun se alko sujumaan niin hidasajokin meni heittämällä![]()
Kyllä se siitä, kunhan löydät tuntuman niin se menee helposti![]()
ajatko pikku A:n kun piikki alla harjottelussa ? itselläni oli kokoajan iso pyörä alla kun ajoin ison suoraan.
sorry et puutun mut kaks vuotta on sit tosi pitkä kun saat kortin...välivaiheen A:aan eli 2vee joudun ajaa maks 25kw pyörää ja sitte saan niih isoa ajaa ku vaa uskollan koska olen kuiteski 30 kesäinenEka opettelin pujottelua. sittenkun se alko sujumaan niin hidasajokin meni heittämällä![]()
Kyllä se siitä, kunhan löydät tuntuman niin se menee helposti![]()
ajatko pikku A:n kun piikki alla harjottelussa ? itselläni oli kokoajan iso pyörä alla kun ajoin ison suoraan.
juu tuurilla sait kyl se ois pitäny ajaa täystehoisella.....Edelleen viittaan edelliseen kommenttiini. Minä sain siis suoraan rajoittamattoman A:n, vaikka ajokokeet suoritinkin piikillä 20-vuotiaana. Vai onko tässä kyse siitä, että poliisisetä on mokaillut ja tehnyt sen vaihteeksi pienen ihmisen hyväksi?![]()