Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän on kevyehköt perusteet alkaa minkään firman mainetta mustata.Elä vie RM Heinolle.. Sen huoltopalveluista oon kuullu vaan huonoa![]()
Ja mää sanoisin että elä vie kx-centerille, mutta oon kuullu kyllä siitä hyvää.Vähän on kevyehköt perusteet alkaa minkään firman mainetta mustata.Elä vie RM Heinolle.. Sen huoltopalveluista oon kuullu vaan huonoa![]()
Pyörän olis tarkoitus talvehtia Tampereel vanhempien tallissa. Nyt se rutputtava romukasa pitäs vielä saada johonkin korjaamoon Tampereella. Minkäslaisia kokemuksia (hyvät+huonot) teil tamperelaisilla on huolto/korjausfirmoista siel ja mitä suosittelette??
..pyörähän on 600cebari
En mä mitään mustaa, en vaan suositellut. Muutaman jutun olen sieltä kuullut ja ne ei todellakaan lisää mun luottamusta siihen huoltoon. Varustepuoli taas toimii loistavasti Heinolla!Vähän on kevyehköt perusteet alkaa minkään firman mainetta mustata.Elä vie RM Heinolle.. Sen huoltopalveluista oon kuullu vaan huonoa![]()
Kyä pärrä kulkee kun sen lekurilla käyttää
Tätä paikkaa suosittelen minäkin.JA taas,
jos viitsii hiukan ajella, kannattaa poiketa:
www.huolto-kaksikko.com
Ei jonoja, edulliset hinnat ja todella kovanluokan osaamista.
Tarkotat varmaan tätäMuistaaks joku missä sellainen keskustelu oli tässä taannoin jossa joku kyseli Treen seudulta katteiden korjaus/maalausfirmoja ja kokemuksia niistäEn nyt peijoona löydä millään..![]()
palvelun taso ok.mut edullisuudesta en ois niinkään varma,esim. venansäätö hintaa kyselin,arvio 350ekeä.en tosin tiedä muiden paikkojen hintaa,mut eikai toi halvimmasta päästä oo?Tätä paikkaa suosittelen minäkin.JA taas,
jos viitsii hiukan ajella, kannattaa poiketa:
www.huolto-kaksikko.com
Ei jonoja, edulliset hinnat ja todella kovanluokan osaamista.
Palvelun tasoon nähden tuo matka ei ole edes pitkä.![]()
Ja ellen väärin muista niin myös haukuttukin... Olikohan juuri jossain TM:n testissä jopa.kalevan mp-huolto tuntuis olevan ainakin edullinen.