• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tamperelaiset Huom!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Piari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Motokeidas Ylöjärvellä
thumbs-up.gif
bowdown.gif

Tämä nyt on kylläkin hieman vanhaa juttua...

Elä vie RM Heinolle.. Sen huoltopalveluista oon kuullu vaan huonoa  ???
Minä taas olen kuullut pelkkää hyvää, ainakin Ducatien huolloista!

JA taas,

jos viitsii hiukan ajella, kannattaa poiketa:

www.huolto-kaksikko.com

Ei jonoja, edulliset hinnat ja todella kovanluokan osaamista.
Tuosta "kovanluokan osaamisesta" oli juuri juttua täällä

BikeDoctoria suosittelisin minäkin, palvelu on ollut loistavaa
bowdown.gif
Eikä KX-Centeristäkään mitään valitettavaa, homma toiminut ainakin omalla kohdalla.

Tämä nyt on kylläkin hieman vanhaa juttua...

Elä vie RM Heinolle.. Sen huoltopalveluista oon kuullu vaan huonoa
confused_orig.gif
Minä taas olen kuullut pelkkää hyvää, ainakin Ducatien huolloista!

JA taas,

jos viitsii hiukan ajella, kannattaa poiketa:

www.huolto-kaksikko.com

Ei jonoja, edulliset hinnat ja todella kovanluokan osaamista.
Tuosta "kovanluokan osaamisesta" oli juuri juttua täällä
Ja pikaisella haulla lisää löytää vaikka täältä: Kliks

Täälläkin mainittu

Ja tässä vielä lisää...

Tosin ei noissa nyt hirveän negatiivista kuvaa saa..
wink.gif

Virheitä sattuu tekevälle, tietysti vähemmän sattuu mitä vähemmän tekee. Ite oon käyttäny Cebarin huollossa Viialan Kataforissa ja hyvin on homma käyny. Jonoja tuskin ollenkaan ja henkilökuntakin huomaa kiireidensä keskellä palvella ja kuunnella asiakkaansa turhia juttuja ja jopa vastailla idioottimaisiin kysymyksiin.
033102beer_1_prv.gif

Itse en enää suosittele RM-Heinoa.Viime viikolla öljynvaihto+suodatin+PA-suodatin vaihdettiin siellä.Asialle päästettiin joku
mad.gif
suvivirsi kokeileen miten homma käy...Öljyt sentään pysy koneessa mutta oli sitten onnistunu tumpuloimaan PA-sudattimen kanssa niin,et letkussa viilto joka aiheutti sen,että kun menin landelle samoin tein.100km päästä haisi bensa(luulin et tulee edellä menevästä autosta) ja perille päästyäni vasen lahje ihan märkänä bensasta joka ruiskusi letkusta.Silleen..Onneks ei roiskunu putken päälle
kaboom.gif
Itehän ne huollot mieluummin tekee pian..Luulisi että on jotain vastuuta mut ei suvivirsillä
talktohand.gif
Onhan sillä toki ammattilaisiakin,mut kai ne tekee jotain ns.tärkeämpää :)Kiirekkin painaa..mutta ei ole tekosyitä,on vain valheita
biggrin.gif

Juu,ottivat edellisen luettuaan yhteyttä ja pahoittelivat tapahtunutta,olisi pitänyt huoltomiehen kertoa että letkussa viilto mut jäi kertomati.Lupasivat hyvittää tapahtuneen tulevaisuudessa.Tämä oli positiivista toimintaa
smile_org.gif
Noh,virheitähän sattuu,empä minäkään ottanut RM-Heinon huoltoon tapahtuneen jälkeen yhteyttä,olisi pitänyt.

Vastuuta on nyt sittenkin ainakin RM-Heinolla joten se on huoltolistallani tulevaisuudessa tämänkin jälkeen.

KX-Centeristä on ainakin vaan hyvää sanottavaa. Motokeitaasta ei taas aina niin hyvää ole kuulunut. Näin olen kuullut, omakohtaisia kokemuksia ei ole.

Back