• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereen mopokaupat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suitsasta oli rengas loppu. Niinpä kysäisin Motokeitaasta vaihtoa. Haluamaani rengasta ei kuitenkaan löytynyt varastosta. Rengas laitettiiin tilaukseen ja se tulikin nopeasti. Päivän päästä tilauksesta päästiin jo vaihtamaan. Vein pyörän illalla liikkeeseen, sillä vaihto tapahtui seuraavana päivänä. Mietin siinä sitten, että milläs mopoton mies pääsee takaisin kotiin. Kyyti järjestyi hienosti. Liike oli juuri sulkemaisillaan ja sain henkilökunnalta kyydin Tampereelle.

Seuraavana päivänä renkaan vaihdon yhteydessä asentaja oli huomannut loppuun kuluneet takajarrupalat, jälleen tuli soitto, että vaihdetaanko samalla ne. Vaihto tehtiin sopivaan hintaan ja nyt on kaikki ok. Pakko kehua loistavaa palvelua. Suosittelen.
smile_org.gif

Ainiin. Kaiken tämän lisäksi sain käryttää vanhan nakin loppuun liikkeen pihassa. Iso plussa tästäkin.
biggrin.gif

Tampereen auto center oy
thumbs-up.gif

Hyvällä palvelulla ja hyvällä hinnalla tulosta syntyi. Ostin huvikseni kun halvalla sain.

062802jumpie_prv.gif

Tampereen auto center oy
thumbs-up.gif

Hyvällä palvelulla ja hyvällä hinnalla tulosta syntyi. Ostin huvikseni kun halvalla sain.

062802jumpie_prv.gif
Mä en kyllä tuosta firmasta saanut palvelua. Taitaakin olla ainoo. Asenne oli sitäluokkaa, että "myydään p*skat pois nurkista" ja kun kysyi takuuta, niin se oli luokkaa "ei me mitään pikkujuttuja...". Ei otettu todesta, kun olisin kilokyykyn ostanut ja melkoisen töykeästi vastailtiin ja oltiin koko ajan sen näköisiä, että "mee nyt jo siitä, että päästään kahville tms.".
biggrin.gif

Dragrace.fi

Suizaan yhtä heebeliä zoomasin.

- Nopea ja asiallinen vastaus kysymyksiin
- Kysymyksiin hyvä vastaus e-maililla kuvien kanssa.

Kauppaa ei syntynyt, mutta vika oli meikäläisessä jäi oikein hyvä kuva netti kauppiaasta - kun taas käyn "isien mailla" niin pakkohan se on käydä paikanpäällä.

Kerrotaan nyt tännekin, että Moto-10 on lopettanut toimintansa ja Jari Mäenpää siirtynyt ansaitulle eläkkeelle.
Bike World aloittaa helmikuussa Hatanpäällä.

Kehuja tulee Heinolle ja KX-Centerille.

Vaihdoin pyörän vuonna 2005 Kawasakiin Heinolla. Homma sujui nopeasti ja ilman ongelmia.

Nyt syksyllä tein taas kaupat XJR:stä KX-Centerissä. Kauppoja hierottiin puolestaan lähes 3kk ja aktiivisena osapuolena oli myyjä. KX-Center otti loppu kesä ja syksyn aikana yhteyttä useaan otteeseen ja selvitti pyörien tilannetta. Lopputuloksena tuli kaupat.

mihinkäs moto10 on kadonnut tampereelta? 4mc on pirkkalassa, mutta hoitaako sen nyt honda osat vai tilaanko englannista niinkuin ennekin....
tounge.gif

^Eikös se moto10 lopettanut kokonaan. Omistaja siirty ansaitulle eläkkeelle tai jotain jos en ihan väärin muista.
smile_org.gif

mihinkäs moto10 on kadonnut tampereelta? 4mc on pirkkalassa, mutta hoitaako sen nyt honda osat vai tilaanko englannista niinkuin ennekin....
tounge.gif
Hondan osia saa Tampereella ainakin tässä kuussa avattavasta Bike World:stä sekä (niin kornilta kuin kuulostaakin) Yamaha Motor Center:stä (vanhalta nimeltään KX-Center).

Uudelle Stormille
thumbs-up.gif
Valikoima oli runsasta ajovarusteiden suhteen. Uusi kypäräkin sieltä löytyi edullisesti.

Tampereen auto center oy  
thumbs-up.gif

062802jumpie_prv.gif
Eiks siellä oo hinnat aivan yläkantissa?

Ainakin mitä oon ilmoituksia katellut, niin käytetyistä pyytävät enemmän kuin uusista.
No yleisestihän nuo näyttävät olevan mielestäni kohdillaan mitä itse olen seurannut. Ja kun hinnoista voi neuvotella hyvin paljon en voi kyllä pahaa sanaa sanoa. Tuohon hintaan mitä oman sieltä ulos antoivat ovat kaikki järjestään sanoneet erittäin halvaksi.

Tampereen auto center oy  
thumbs-up.gif

062802jumpie_prv.gif
Mä en kyllä tuosta firmasta saanut palvelua. Taitaakin olla ainoo. Asenne oli sitäluokkaa, että "myydään p*skat pois nurkista" ja kun kysyi takuuta, niin se oli luokkaa "ei me mitään pikkujuttuja...". Ei otettu todesta, kun olisin kilokyykyn ostanut ja melkoisen töykeästi vastailtiin ja oltiin koko ajan sen näköisiä, että "mee nyt jo siitä, että päästään kahville tms.".
biggrin.gif
No oma kokemus on toista. En oikeastaan edes ollut ostamassa ja kun muutaman kerran kävin niin asiallisesti otettiin vastaan ja jupailtiin, samalla sitten jäi prätkäkin käsiin. Joka asian selvittelivät ja soittelivat sitten kotiinkin kun ei ollut heti tietoa antaa. Takuuta minulle lupasivat hakupäivästä kolmekuukautta.

No yleisestihän nuo näyttävät olevan mielestäni kohdillaan mitä itse olen seurannut. Ja kun hinnoista voi neuvotella hyvin paljon en voi kyllä pahaa sanaa sanoa. Tuohon hintaan mitä oman sieltä ulos antoivat ovat kaikki järjestään sanoneet erittäin halvaksi.
Itse kun olin ostamassa uutta pyörää viime kesänä, niin en kyllä päässyt minkäänlaiseen yhteisymmärrykseen autocenterin kanssa. Olin vieläpä käteisellä ostamssa pyörää... Autocenterissä väittivät että mainostetut hinnat on nettohintoja ja niistä ei voi tinkiä. Kävin sitten RM Heinolla kysymässä käteishintaa uudelle gixerille, niin siellä ilman sen kummempia neuvotteluita mentiin jo reilusti autocenterin hinnan alle.

Mutta hyvä jos joku on saanut sieltä pyörän halvalla...

Back