• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereen äkkilähdöt - ajoseuraa n...y...t...nyt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viimeisin sadetutkaennuste lupaa aika kuivaa joka suuntaan peräti..

Viimeksi muokattu:
Tulipa sittenkin lenkki ajettua. Kolmen kopla lähti taivasta hieman huolestuneena vilkuillen reissuun ja täysin kuivana aika optimikelissä (ok, muutama aste lisää voisi olla) noin 150km pikku lenkki. Alku ja loppu (Mustalahti) hölötykset ml. noin 4 tuntia kivaa! :orgmp:

Sadetta lupaa keskiviikko iltapäiväksi, joten jää väliin multa, mutta mites huomenna (to 19.7.), näyttäis ennusteet hyviltä..

Vahva ehkä torstaille. Yritän saada tenttiaikoja järjesteltyä vähän paremmaksi. Jos se onnistuu, voin lähteä mukaan.

Edit. Ei ihan mennyt toiveiden mukaan. Taitaa jäädä kahvitkin väliin tänään, mulla ne aina jotenkin venähtää yli sadan kilsan mittaisiksi... :paikallatuulee:

Viimeksi muokattu:
Kiva, jos pääset! Ehdotelkaa lähtöaikoja, jos on jostain tietystä kiinni.. Mulla huomenna taas vapaapäivä, eli kaikki käy!

Laitetaan nyt vaikka kello 16 alustavasti ettei tää mee taas totaali-arpomiseksi... Ja kai se on se Lahdesjärvi ABC taas (mulla kun piisaa tuota mielikuvitusta! :D)

Viimeksi muokattu:
Foreca näyttää tälle illalle pilvistä – eikä ulkona ole pilven hattaraakaan missään. HUomiseks taas poutakeliä, saa nähä, saa nähä... :p Mihin mennään? Vedetäänkö asfalttienduroa ja käydään pohjosessa särkillä?

Joo. Vitutti itteekin tuo sadetutkan kummitussade-ennuste (tosin läksin sit ajelun korvikkeena metsään juoksemaan rasteja, kun vettä ei tullutkaan.. :)).

Huomenna: ihan mihin vaan!

PS, Shy: Valmistaudu myymään mulle ideaa taittovirheleikkauksesta Virossa! :grin::thumbup:

Näyttäis ihan ajokeliltä (puolessa välissä Vaasaan menevää tietä ukkosrintama, mutta pakkokos sitä sinne päin on lähteä)!

Ilmeisesti satavarmat lähtijät vähissä, mutta menen tuonne ABC:lle neljäksi katsastamaan tilannetta, ja lähden johonkin joka tapauksessa kurvailemaan, joten mukaan vaan!!!

Onko kukaan menossa vielä tänä vuonna tuonne saariston rengastielle? Yksin ei sinne viitisi mennä.
Olen lomalla tämän viikon vielä, sen jälkeen käy vain viikonloppuisin, tai eihän tuonne kai pääsekään ens kuun jälkeen kun eikös jokkut lautat lakkaa kulkemasta?

Huomennakin olisi tarkoitus lähteä johonkin ajeleen aamusta jos vaan säätiedotus pitää paikkansa :orgmp:

Tänään tuli päästeltyä tollanen reitti yksin.
197ajelu.jpg

ABC:ltä lähti taas kolmen "letka" (sentään kaksi eri mopoa kuin tiistaina..). Käytiin Tre-Sappee-Tuulos-Eteläinen-Hauhontaka-Vehoniemi-Tre kiekka. Ei ollut koko ajan ihan hidaskaan..

LaMasquerade sanoi:
ABC:ltä lähti taas kolmen "letka" (sentään kaksi eri mopoa kuin tiistaina..). Käytiin Tre-Sappee-Tuulos-Eteläinen-Hauhontaka-Vehoniemi-Tre kiekka. Ei ollut koko ajan ihan hidaskaan..

Olikos tää se, missä oli kaks Gixxeriä ja sitten se Vihreähkö vanhempi Yammu Diversion tms? Ite tulin just paikalle semmoisella 750:llä Gixxerillä, kun lähditte liikenteeseen. :)

PikkuMasa sanoi:
Olikos tää se, missä oli kaks Gixxeriä ja sitten se Vihreähkö vanhempi Yammu Diversion tms? Ite tulin just paikalle semmoisella 750:llä Gixxerillä, kun lähditte liikenteeseen. :)

Giggeri, diversion ja bemari meitä läks. Kaks viimeistä oli välkosella kypärällä.

Ajot tuppaa kaveripiirissä olemaan tyyliä bensikseltä toiselle, kuppi kahvia paskanjauhannalla ja uusiksi. Mä voisin ajaakin joskus. Inspaako ketään lähteä huomenna, vaikka 5 aikaan suhaamaan, Lahdesjärven ABC:tä esimerkiksi? Olen kykenemätön suunnittelemaan mitään, joten en osaa reittejäkään piirtää, jos ei kukaan muu osaa, niin suunnitelmissa olis ajaa jonnekin ja sieltä ehkä takaisinkin. Vauhti voidaan sovittaa porukan mukaan, mutta sitä olisi syytä ainakin nopeusrajoituksen verran kyetä pitämään yllä, ettei tule ihan tylsää. Voidaan ajaa assua, hiekkaa tai ihan mitä vaan. Anyone?

Sen verran kivaa keliä luvattu, että voisin vaikka liittyä letkaan. Jos vaikka nyt olisi sopiva aika ajokaudesta poistua ekaa kertaa pirkanmaalta muutenkin kuin pyörä pakun perässä :D

Jos mennään vanhan tien kautta, niin voisko lähtöä aikaistaa esim. puoli tuntia? Siis klo 16.30 Lahdesjärven ABC:ltä.

Jee! Vuohi ainakin löytyy ja ttdriveristäkin on aika varma aavistus, muistaakseni oon sut nähnyt. Mulla on päällä hienon huomiovärinen tekstiilitakki ja joku puolisen senttiä tukkaa päässä, joka helpottanee hieman löytämistä :)

Mun puolesta lähtöajan aikaistaminen on ihan ok.

Back