• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere retkimutka makkaralle 9.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shyhander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tällaiselle maggaranpaistolle on saatu MotOrg:in tuki maggaran ja muiden tarvikkeiden ostoon. Piti tehdä tästä kutsua Eri-Keijoilusta selvittyä, mutta olitte jo asiassa edellä. Käyhän se näinkin :) .
Meikäläinen kuittaa ostokset, jokainen ei lähde itse hakemaan rahoja MotOrg:lta. Tähän ketjuun olisi hyvä saada tieto kuinka moni menee suoraan makkaranpaistopaikalle, niin osataan ostaa maggaraa tarpeeksi. Letkassa ajavat lasketaan kauppaan mennessä :;):
Pitää vielä tarkistaa, ostammeko maggarat Turusta/Porista/muualta tulevillekin vai ostavatko muut letkat omat tarvikkeensa...

terwo sanoi:
Pitää vielä tarkistaa, ostammeko maggarat Turusta/Porista/muualta tulevillekin vai ostavatko muut letkat omat tarvikkeensa...

Se tukihakemus oli tehty koko Länsi-Suomea ajatellen, joten olisi ihan asiallista saada organisoitua myös Turun ja Porin suunnat mukaan.

terwo sanoi:
Tällaiselle maggaranpaistolle on saatu MotOrg:in tuki maggaran ja muiden tarvikkeiden ostoon. Piti tehdä tästä kutsua Eri-Keijoilusta selvittyä, mutta olitte jo asiassa edellä. Käyhän se näinkin :) .
Meikäläinen kuittaa ostokset, jokainen ei lähde itse hakemaan rahoja MotOrg:lta. Tähän ketjuun olisi hyvä saada tieto kuinka moni menee suoraan makkaranpaistopaikalle, niin osataan ostaa maggaraa tarpeeksi. Letkassa ajavat lasketaan kauppaan mennessä :;):

Auran sinappia pitää olla Turun suuntaan mennään :grin:

terwo sanoi:

Varmaan MotOrgin tukimaggarat :D kelpaa Turkumiittiläisille, laitan siihen ketjuun hep-huuto kutsun...mikäli tämä on jäänyt joltakin huomaamatta.

Ja kiitoksia :)
Eipä tullut tällainen mieleenkään.

Kiitettävän aktiivista toimintaa Naakalta ja Micolta, kun maggaroiden mainostus on levitetty muihinkin ketjuihin :D . Ostamme maggaraa sekä tarvikkeita teillekin ja käyn sunnuntaiaamuna Turku- ja Pori-ketjusta katsomassa miten suurelle seurakunnalle tavaraa pitää roudata. Toivottavasti löytyy muitakin roudaajia kuin meikäläinen matkalehmällään.

Jonkun verran saan tankkilaukkuun + reppuun (tosin mielellään ei mahdottomasti painoa sinne) itsekin..

Toistakymmentä niitä on tulossa kai Turusta päin, mä otan tankkilaukun kanssa, mutta kyllä siinä jo kohtalainen kassillinen makkaraa on... Miten noi pitää laskea, kolme per naama vai kaks? …Neljä? :paikallatuulee: Jos otetaan Turkulaisille vaan nakkeja? :grin:

Naakka sanoi:
Menee varmaan ihan täydestä, eihän me tiedetä minkäkokoisia makkarat on Tampereella :)

Ne on täällä mustia ja aika isoja! :D

Edit: olis pitänyt lukea kaikki viestit.. tuli vähän toistoa

Lähtöaika on tarkentunut, eli otetaan puolituntia lisää varmuuden vuoksi:

Lähtö Kolmenkulman ABC (Google maps -linkki)
Kello 10.30, saavu ajoissa!

Keli näyttää vielä ainakin mahtavalta! Jos on pikkumärkää, niin lähdetään jos muutkin lähtee, lyhennetään sitten mutkia pois.

Viimeksi muokattu:
Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin kelin puolesta! :jippikaijee:

Edit: kovasti ennusteet vaihtelee. Tunti sitten forecalla oli iso sadepalkki sunnuntaille kello 9, nyt pelkkä aurinko (siis Tampereen ennusteessa)!

Viimeksi muokattu:
Mä voisin tulla Absille vilkuttamaan teidät matkaan. Pyörä on edelleen pajalla, niin jää makkaroinnit väliin.

Bren sanoi:
Mä voisin tulla Absille vilkuttamaan teidät matkaan. Pyörä on edelleen pajalla, niin jää makkaroinnit väliin.

Eihän me sinua siellä reissussa kaivattaisikaan! :itkupilli: :itkupilli: :itkupilli:

(näkyyhän kaikilla hymiöt? ^)

Näyttää ihan siedettävältä keliltä eli eiköhän sitä voine taas tulla jonoon perälle kurvailemaan.

Bren sanoi:
Pyörä on edelleen pajalla, niin jää makkaroinnit väliin.

Jonkun tarakalle niin pääset makkaralle!

Ai pers, mä just tajusin, että nakitin itseni sunnuntaille ja hommeli on vähän sellainen, ettei kehtaisi oikein luistaakaan... No, hyviä makkaroita tyypit.

Keli vaikuttaa juu kyllä tosi hyvältä ja ilmeisesti aika hyvällä varmuudellakin. Mut melko viileetä on, että kannattaa ottaa huomioon. Itte ainakin otan jotain suklaapatukkaa kans taskuun, että pysyy energiat koholla ja sitäkautta olo lämpöisenä.

Back