• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere Org pikkujoulut la 7.12.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja terwo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

terwo

MC Halbamatkat billiga resare
MotOrg ry jäsen
Moro hyvä juhlakansa!

Taas on aika kokoontua pikkujouluilemaan. Tänä vuonna Tampereen Orgin pikkujouluja vietetään lauantaina 7.12 klo 19.30 alkaen ravintola Plevnassa. Tervetuloa viihtymään rennossa seurassa. Nyt tonttulakit päähän ja kulkuset kilisemään :) .

Pöytävaraus on tehty 24 hengelle ja paikat löytyvät perältä vasemmalta. Alennusmenu oli voimassa vain etukäteistilauksiin, joten poistin sen.

Viimeksi muokattu:
Jeees!! :jippikaijee:

Perinteisesti mukana on ollut porukkaa muualtakin Suomesta. Joten tätä vois mainostaa alueforumin ulkopuolellakin?! :thumbup:

LaMasquerade sanoi:
Jeees!! :jippikaijee:

Perinteisesti mukana on ollut porukkaa muualtakin Suomesta. Joten tätä vois mainostaa alueforumin ulkopuolellakin?! :thumbup:

Tottahan toki joo! Itse pistin myös Orgin kalenteriin, joten jospa sitäkin kautta tieto leviäisi.

Jaa-a, katsoo ny..ehkä..ei osaa vielä sanoo. Jos olosuhteet sallii niin miksei tänneki vois kerran tulla, vai oonkohan mä ollu joslus? Kun ei muista :bisseä:

vilttu sanoi:
Jaa-a, katsoo ny..ehkä..ei osaa vielä sanoo. Jos olosuhteet sallii niin miksei tänneki vois kerran tulla, vai oonkohan mä ollu joslus? Kun ei muista :bisseä:

Tossa olis sulle lattiapaikkakin katottuna.. :thumbup:

Back