• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere mutkailelee.. Sunnuntai 22.4.

LaMasquerade

Vauhti korjaa virheet
MotOrg ry jäsen
Näyttäis keliennuste aika hyvältä sunnuntaille (+12 ja aurinkokin saattaa näyttäytyä), joten eiköhän taas käydä jossain kurvailemassa..

Lahdesjärven ABC ja alustavasti kello 13. Itse aattelin tulla kaffelle jo vähän aiemmin.

Valitettavasti en tällä kertaa pääse, kun täytyy olla pojan jäkisturnauksessa toimitsijatehtävissä:doh: Mutta ens kerralla sitten taas mukana mutkailemassa

Kyllä jos luvatunnäköistä keliä on, niin varmaan ajot tulee mieleen, jotta miksei!

^^ Kyllä näihin yleensä on kannattanut kehdata lähteä. Ja harvassa olleet ne joille samalla tulee kaksi kertaa ajeluja (ensimmäinen ja viimeinen). Tällä hetkellä sunnuntai-iltapäiväksi luvataan +10 ja pelkkää aurinkoa, joten vahvasti näyttää ajelukeleiltä yhä. (Missä mun aurinkolasit on?) :jpstyle:

PS. Tänäänkin näyttäis ihan kurvailukeliltä illansuussa..
PPS. JGo, harkitse nyt vielä sitä vetämistä! :p

[Edit: mitkähän ukulelet mulla on ollut mielessä tuota otsikkoa kirjoittaessa.. kaislahameiset neidot näppäilemässä soittimia auringonpaisteessa?]

Viimeksi muokattu:
LaMasquerade sanoi:
PPS. JGo, harkitse nyt vielä sitä vetämistä! :p

No kun emmää enää muista Tampereen teitä ja emmää enää talven jäljiltä edes muista miten sitä mopoa ajetaan, ni kyllä mä nyt kieltäydyn tästä kunniasta ihan oikeasti. Mutta lupaan tulla leikkimään teidän kaa sitten kesämmällä :D

Ehdoton ehkä. Jos sääennuste toteutuu niin voisi yrittää tällä kertaa päästä mukaan.

Koska noi ennusteet vain paranee sunnuntaille (nyt jo +13 ilmatieteenlaitoksella), niin aattelin että voisi sitten tosiaan ajella ihan kunnolla. Joku tämmöinen voisi olla reitti (vajaa 200km):

reitti.jpg

Sisältäisi monta hyvää mutkapätkää. Ramsöö, Ellivuori, Jumesniemi, Karhe mm., plus jokusen lyhyen pyörityksen.. Loppuun toki Pyynikin munkkikaffet..

Viimeksi muokattu:
Yhä näyttää ennusteet hyvälle. Kello 13 pitäis olla jo +9 ja siitä nousee vielä pari astetta lisää.

Muitakin reittejä saa ehdottaa, kunhan jotain laitoin tuohon alustavasti. Vauhti jne. sovitaan sitten lähtiessä. Siis jos tuonne tulee joku muu kuin minä.. :p

[Edit: nyt jo +7,5 Härmälän mittauspisteellä ja lämpötilakäyrä nousee kuin raketti.. ajelin jo 10km lämmittelyt alle, arska paistaa ja linnut ja kone laulaa... kohta kohti ABC:tä pizzalle tms. (näläkä)...]

Viimeksi muokattu:
Bongasin kotipihasta katsellen kevään ensimmäisen letkan, asun melko suositun mutkapätkän varrella. Jos tuo alkuperäinen aika ja reitti täsmäsi ja teitä oli n. 5-6 tai jotain sinnepäin, se letka taisitte olla te. :D Täytyykin seuraavalla kerralla hypätä mukaan. :p

Joo mukava ajopäivä oli! :) Kyllä kelpas päästellä! Kapeessa oli hiekkaa reilusti Viitapohjan eteläpuoli vähän epätasainen. Muuten melko ok! Viis meitä oli, perämies tuli hiukan taaempana.

shyhander sanoi:
Viis meitä oli, perämies tuli hiukan taaempana.
Eli teidän porukan menoa taisin tosiaan pihasta katsella. :) Avasin itse vasta tänään ajokauden. Kunhan tässä vähän saa taas tuntumaa ajeluun, voisin yrittää oikeasti joskus uskaltautua mukaan mutkailemaan. Voi olla että tuntuma tulee hyvinkin nopeasti, uudet renkaat ja stonga tuntui tehneen ihmeitä pyörän käytökselle. :rakastunut: Taipuu jotenkin jopa mun käsissä.

shyhander sanoi:
Joo mukava ajopäivä oli! :) Kyllä kelpas päästellä! Kapeessa oli hiekkaa reilusti Viitapohjan eteläpuoli vähän epätasainen. Muuten melko ok! Viis meitä oli, perämies tuli hiukan taaempana.
Tampesterissa aloitettiin heti suuremmalla letkalla kuin turun ensimmäisessä tänä vuonna :thumbsup:
Kyllä vaan meikää korpesi kun joutui hommissa olemaan tänään.

Olipa mukava päästellä pitkästä aikaa. Alla oli ainoastaan muutama "testipätkä" kun tuli hankittua toipärrä keskellä talvea. Kaiken kaikkiaan tiet oli kohtuullisessa kunnossa, routaheitot vielä menee mutta ne Kapeen tien hiekat aiheutti vähän tykytyksiä.
T. se "kakkoskuski"

Nyt on itselläkin pyörä saatu talvisäilöntäpaikasta tuotua Tampereelle niin joskohan seuraavalle ulkoilutuslenkille jo kerkiäisin mukaan. Keskiviikollehan tuo tarjoaisi hyviä kelejä ainakin vielä...

Joo, niin tarjoais, siis keskiviikolle kelejä.. :thumbup:

Eilen tulikin vähän pitkähkö reitistä kun Karhen "pikataipaleen" päättävällä ST1 asemalla päätettiin vielä lähteä Muroletta, Kapeeta ja Viitapohjaa katsomaan. Itselle tuli koti-koti aika tasan 8 tuntia.

Enpäs päässyt sit mukaan. Eka letka kokemus antaa odottaa :p Oli eukolla menoa niin jäin lapsia kahtomaan

Back