• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere ke 16.5. kello 17.30 (Lahdesjärvi ABC). Ilta-T-ajelulle innokkaita?!

Japituinen sanoi:
Oooh, melko loogista nyt kun se avattiin meikäläisellekin. :)

- Japi

Juu, mitään muuta tuohon T-ajeluun ei sisälly kuin että Tampereelta lähdetään ja sinne palataan. Tuo T-ajelu nimike lanseerattiin täällä jo joskus vuonna X..

Ihan perus-rivijäseninä näitä tässä olen huhuillut liikkeelle, että pääsisi tutustumaan muihinkin alueen motoristeihin yhteisten ajeluseikkailuiden merkeissä. Yksin kun saa ajella ihan tarpeeksi muutenkin! :thumbup:

PS. Jatkossa voidaan vaihtaa päivääkin, nyt on vaan sattunut olemaan keskiviikkona tän vuotiset toistaiseksi.

LaMasquerade sanoi:
PS. Jatkossa voidaan vaihtaa päivääkin, nyt on vaan sattunut olemaan keskiviikkona tän vuotiset toistaiseksi.

Kannatetaan :;): ihan vaan kun kesällä se mun ainut kuntosalivuoro on keskiviikkona. Tosin en varmaan ole kyllä muutenkaan Pirkanmaanpuolella jatkuvasti.

Noniin, selvittiin JuhaK:nkin kanssa kotio (tai minä nyt ainakin kotiin asti :D ). Kiitokset vetäjälle ja olihan siellä pari entuudestaan tuttua + uusiakin naamoja! Hauska oli tutustua ja eiköhän lähdetä jatkossakin pärräileen. Sanr:kin pääsi messiin, hieno homma ja mullakin saa kyllä tuohon takapenkin kiinni jos sikseen tulee :thumbup:.

Ei muutaku pari märkää ja pyhiä kohti!

Terveisin se pieni kaveri sillä sinivalkosella K8 Gixxulla. :bisseä:

Vissiin veturikin selvisi Manseen asti. Oltiin samaan aikaan Hallilan valoissa. Itse tosin olin jo Datsunin puikoissa. :thumbup:

Laittaisko porukka jotain tuntomerkkejä, että pystyisin yhdistämään nickin ja kasvot? Mieluiten ei motskaridataa, koska ei noi merkit ja mallit ole hallussa. :;):

Sanr sanoi:
Laittaisko porukka jotain tuntomerkkejä, että pystyisin yhdistämään nickin ja kasvot? Mieluiten ei motskaridataa, koska ei noi merkit ja mallit ole hallussa. :;):

Mää olen se valkokypärä (mopoikäsestä asti ollu, ja jos asiaan ei tule muutosta, niin oon aina) joka tuli pikkasen viime minuuteilla ja istahti siihen sun viereen, omalle tuolille, pöydän päähän.

Köröttelin siellä keulilla. Parhaimmillaan taisi olla jopa 10 pyörää mukana (pari gixxeriä kyllästy possujunailuun VLK:lla.. :p).

Tuossa tuo reitti. Etenkin Sotkiantie ("E") oli kiva uusi tuttavuus ja vieläpä hyväpäällysteinen:

http://g.co/maps/2ncd3

TRoute.jpg

PS. Vuoreksen kautta on turha jatkossa lähteä motariosuuksia väistelemään, sen verran keskeneräistä vielä (reikäistä ja hiekkaista asfalttia)..

Täällä porukka retostelee keulimisilla ja muilla hulluilla tempuilla niin paljon ettei kannata itseännä ilmi antaa ;) No ei vaineskaan :)

Avecci.fi:stä löytyy musta ainakin kuva Tontze nickillä :) Ja en ole hakemassa naista itselleni niinkuin siellä lukee, se vaan oli pakko laittaa siihen joko mies tai nainen.. :D

Back