Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja niin jo luvattiin käyttäytyä..No eiköhän vedetä?Enköhän mä kömmi paikalle. Pitäisköhän tällä kertaa vetää oikein "henccat"![]()
![]()
Kaikki mukaan! Vellihousu, joka notkuu viimesenä hereillä.![]()
täytyy varmaan valmistautua vähän paremmin ku viimeks. näytti sen verran mukavalta asennolta...No eiköhän vedetä?Enköhän mä kömmi paikalle. Pitäisköhän tällä kertaa vetää oikein "henccat"![]()
![]()
Hei. Jos kaivellaan näitä lupauksia, niin muistelisin luvanneeni: "Enskerralla lupaan etten ole ensimmäinen konttaaja", joka ei poissulje sitä ettenkö saattaisi jossain vaiheessa pienet välikuolemat ottaa.Ja niin jo luvattiin käyttäytyä..No eiköhän vedetä?Enköhän mä kömmi paikalle. Pitäisköhän tällä kertaa vetää oikein "henccat"![]()
![]()
![]()
No jopas löysit niin anelevan katseen että.... Kukaan voi tota anteekspyyntöä teilataMoro.
Näyttää pahasti siltä etten järjestävänä osapuolena pääse osallistumaan.
![]()
NoFuel
TÄH!?Moro.
NoFuel
Eiköhän tuohon ongelmaan joku ratkaisu keksitä kun oikein yritetään?TÄH!?Moro.
NoFuelEnhän mä nyt yksin pysty niitä kaikkia alku-viinoja juomaan!!![]()
Eiköhän tuohon ongelmaan joku ratkaisu keksitä kun oikein yritetään?TÄH!?Moro.
NoFuelEnhän mä nyt yksin pysty niitä kaikkia alku-viinoja juomaan!!![]()
![]()
Hahhah! Kenet mä nyt sit juon pantavan näköiseksi?!?Moro.
NoFuel
muistutan itsestänituli luvattua että lähen mukaan eli pakko kai se on...
ilmotetaan samalla että siis 18.11 helsingistä starttaa auto mihin mahtuu 3 ( oikeesti 4 mut se yks paikka on jo johulle) kyytiläistä
privaa vaan ni katotaan minkälainen keräily erä saadaan aikaseks...
ja takasin tulosta en lupaa mitään![]()
Et ketään?Hahhah! Kenet mä nyt sit juon pantavan näköiseksi?!?![]()
![]()
![]()
![]()
Niin no joo, mun rahat ei riittäiskään siihen viinamäärään minkä se muu sakki vaatis muuttuakseen pantavan näköisiksi!!!Et ketään?Hahhah! Kenet mä nyt sit juon pantavan näköiseksi?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Saavatpahan muut keskittyä sitten juomiseen, ettei niiden tarvi sua pakoilla![]()
![]()
Edit: Tämän kirjoitin siis minä, mekanik!!![]()
Tuskinpa baarissa riittäis viinat siihen että joku jois sut pantavan näköseksNiin no joo, mun rahat ei riittäiskään siihen viinamäärään minkä se muu sakki vaatis muuttuakseen pantavan näköisiksi!!!![]()
![]()
![]()
Tuskinpa baarissa riittäis viinat siihen että joku jois sut pantavan näköseksNiin no joo, mun rahat ei riittäiskään siihen viinamäärään minkä se muu sakki vaatis muuttuakseen pantavan näköisiksi!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Aivan mahtavaa keskusteluaTuskinpa baarissa riittäis viinat siihen että joku jois sut pantavan näköseksNiin no joo, mun rahat ei riittäiskään siihen viinamäärään minkä se muu sakki vaatis muuttuakseen pantavan näköisiksi!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Totta tuokin!!!!Tuskinpa baarissa riittäis viinat siihen että joku jois sut pantavan näköseksNiin no joo, mun rahat ei riittäiskään siihen viinamäärään minkä se muu sakki vaatis muuttuakseen pantavan näköisiksi!!!![]()
![]()
![]()
![]()