• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere Höyrystyy, vol 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
<center>
treorg_hoyry_v2.jpg
</center>
Terve mieheen ja yhtään väheksymättä myös sinne naiseen!

Talven tuimat tuiskut ovat taas uskollisesti perinteitä noudattaen yllättäneet autoilijat ja meiltä pärräpäiltä nostaneet vi****skäyrän kattoon. Sosiaaliset suhteet ovat mopoilukelien lailla kuihtuneet olemattomiin, eikä enää ole muuta tekemistä kuin surffata orgia ja muistella mennyttä kesää kuvien muodossa. Omasta kokemuksesta voin kertoa että mielenterveys järkkyy ja paine kupolissa kasvaa. Tämä on huomattavissa ehkä myös tämän hilpeän pikku foorumin käyttäjien ulosannissa ja itse kenenkin huumorintaju tuntuu olevan koetuksella. Vaan ollos huoleton, asiaan on ratkaisu!

NoFuel on taas järkännyt meille oman olokolon hyväksi havaitusta Pub Höyrystä, ja kokoonnummekin jälleen yläkerran tiiviiseen tunnelmaan nauttimaan hyvästä seurasta ja tietysti piristävistä virvokkeista. Tietyistä virvokkeista oli viime kerralla spesiaalihinnat ja homma on vähintäänkin yhtä hyvällä mallilla myös tällä kertaa! Paikalle siis seuraavasti:

Aika: Lauantai 18.11.2006 klo 20 alkaen
Paikka: Finlaysonin historiallisessa tehdasmiljöössä sijaitsevan Pub Höyryn yläkerta
/ KARTTA
KARTTA2

Nyt siis kalenteriin merkintä, vaimolle viestiä, kakaroille kompisia, kissat ja koirat hoitoon ja pomolle saikkulappu! Uudet ja vanhat, tamperelaiset ja ulkopaikkakuntalaiset, kaikki tasapuolisesti TERVETULOA!

Edit: Uutta tietoa - alehintaisiin juomiin lukeutuvat tällä kertaa:
[*]Alkuviina + blandis
[*]Hanaolut
[*]Hanasiideri
<center>
062802jumpie_prv.gif
</center>

Kyllä sitä jo höyry nouseekin korvista tuon sankan lumipyryn takia
biggrin.gif
. Saas nähdä pääseekö aamulla ovestakaan ulos
omg.gif
. Lumitöitä tiedossa
crazy.gif
!

Mä oon kahden vaiheilla lähtiskö tosi tympeelle työpaikan pikkujouluristeilylle (=ilmaista safkaa ja juotavaa ja kamalan huonoa seuraa) vaiko ponkasisko vaan Höyryyn..
tounge.gif

Höyryyn höyrystymään..

Ps:HenCCa,oisko korkeenpaikanleiri paikallaan että tällä kertaa toi happi riittää
biggrin.gif
biggrin.gif

Lumihan on kivaa! Just olin mönkkärillä "tekemässä lumitöitä" muutaman tunnin. Enää en voi väittää, etteikö lumitöiden tekeminen ois hauskaa. Mut itse aiheeseen sen verran, että yritän tälläkin kertaa tulla, oli sen verran hauskaa viimeksi
smile_org.gif

Tohon vielä mitään uskalla sanoa..selviäis ny Tallinnasta kotio,ehjänä..kattellaan sit lähempänä
033102beer_1_prv.gif

Höyryyn höyrystymään..

Ps:HenCCa,oisko korkeenpaikanleiri paikallaan että tällä kertaa toi happi riittää  
biggrin.gif

biggrin.gif
omg.gif

omg.gif
Paana...hmm...ihan kasvoton tyyppi.  
biggrin.gif
Ollaankohan kenties tavattu, vai oletko vain uskonut mitä pojat on puhunu postilla?  
biggrin.gif
biggrin.gif
Mä oon luvannu ja vannonu monessa eri yhteydessä etten aio enskerralla olla ensimmäinen konttaaja.  
wink.gif
Saas nähä kuin äijän käy, mut mukana ehottomasti.  
033102beer_1_prv.gif

hei immeiset,
laitatteko mitään nimilappuja vai ihanko oikeesti joutuu kysymään "kukassä sittoot"...jos sinne on kymmeniä ja taas kymmeniä Org!ilaisia tulossa ni ei yks ilta riitä
biggrin.gif

hei immeiset,
laitatteko mitään nimilappuja vai ihanko oikeesti joutuu kysymään "kukassä sittoot"...jos sinne on kymmeniä ja taas kymmeniä Org!ilaisia tulossa ni ei yks ilta riitä
biggrin.gif
Kyllä siellä on tähän asti aika pitkälti kaikki tulleet selviksi - sulta kysytään joka tapauksessa että kuka olet ja samassa yhteydessä kysyjä todennäköisesti esittelee itsensä..
wink.gif
Ja ihan avoimesti siellä voi kysyä "kuka oot?" tai "kuka toi on?" - kuitenkin kaikki samassa sopassa eikä epätietoisuutta tarvi hävetä. Mukaan vaan!

pitäs joskus yrittää mukaan, mutta just tuolle päivälle buukattu ikean reissu muijan kanssa ja yö helsingissä.. pitäs lähteä ostaan uuteen asuntoon huonekaluja.. oli muuten mukava eilen iltana muuttaa, hiace jäi loppuviimein tonne tien varteen ku ei sillä minnekkään päässy
crazy.gif

Mä oon kahden vaiheilla lähtiskö tosi tympeelle työpaikan pikkujouluristeilylle (=ilmaista safkaa ja juotavaa ja kamalan huonoa seuraa) vaiko ponkasisko vaan Höyryyn..  
tounge.gif
Lähe vaan sinne risteilylle
biggrin.gif

Niin mäki meen  
crazy.gif

Ehkä jopa samalle laivalle  
confused_orig.gif
Hah!
Mille laivalle meet? Mä en ees tiiä minne pitäis mennä. Turku-Tukholma se on ja lähtee perstai-iltana. Mut ei JUMA! Mähän tuun lauantaina illasta takas. No hitsi, suoraan Höyryyn sieltä! Jos vaan kunto kestää... Epäilen!
tounge.gif

tounge.gif
Lähe vaan sinne risteilylle
biggrin.gif

Niin mäki meen
crazy.gif

Ehkä jopa samalle laivalle
confused_orig.gif
Hah!
Mille laivalle meet? Mä en ees tiiä minne pitäis mennä. Turku-Tukholma se on ja lähtee perstai-iltana. Mut ei JUMA! Mähän tuun lauantaina illasta takas. No hitsi, suoraan Höyryyn sieltä! Jos vaan kunto kestää... Epäilen!
tounge.gif
Helposti!

Nimim. viime ke saunailta ja laivareissun lämmitys eli kuppia klo 18 eteenpäin ja baarissa tappiin, seuraavana päivänä herätys 9:00 ja laivalle eli keittoa klo 14 -> pe aamuun klo 05. Herätys ja laivan allasbaariin aamupalalle (3 x batterykossu) klo 11 ja siitä taxfreen tuotteita nauttien bussiin ja tampereelle kaverille saunomaan, josta baariin ja la aamulla 04:00 kotiin.

Ei ihan kevyttä kauraa, mutta vielä jaksoi. Onneksi oli töitä la ja su niin ei menny putken puolelle..
tounge.gif

No katsotaan katsotaan..
biggrin.gif
Toisaalta miksipä ei. Mutta sen näkee sit. Työpaikan paskaristeilyn jälkeen saattanen olla parempia bileitä vailla hyvinkin äkkiä ettei jää kestovitutus päälle..
033102beer_1_prv.gif
tounge.gif

Pakko se on yrittää. Koitin jo ottaa huonetta Omenahotellista, mutta eikö tuo s****na ollut juuri tuolloin täynnä.
crazy.gif
11:sta ja 25:s päivä olisi ollut tilaa... Siinä meni hyvä suunnitelma, oisi voinu sitten infota muille että 3 punkkaa löytyy halvalla.
Mutta, täytyy koittaa jotain keksiä kun monta muuta hommaa ajattelin kerrankin skipata ja tänne lähteä..  
nixweiss.gif

Ehkä kuitenkin katson ensin että selviänkö enää edes Tallinnan reissusta. Mutta iso ehkä.

Back