• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere goes ETKJPMHH

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shyhander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

shyhander

MotOrg ry jäsen
Betatestaaja
:rant:

Eli ajellaanko ensiviikolla ETKJPMHH (Ei Tämä Keli Ja Pimeys Meitä Haittaa Hitsisentään) -ajot?

Lähtö pimeän saavuttua ja VAIN sateella. Reitti on joku suora ja iso maatie jonnekin abceelle ja takas tms. Kuka sitä nyt kaipaa mitään kurveilevia maalaisteitä, kaunista ruskaa ja kuivia teitä! Hä? Toteutuu jos löytyy veturi ja vähintään viis osanottajaa.

shyhander sanoi:
:rant:

Eli ajellaanko ensiviikolla ETKJPMHH (Ei Tämä Keli Ja Pimeys Meitä Haittaa Hitsisentään) -ajot?

Lähtö pimeän saavuttua ja VAIN sateella. Reitti on joku suora ja iso maatie jonnekin abceelle ja takas tms. Kuka sitä nyt kaipaa mitään kurveilevia maalaisteitä, kaunista ruskaa ja kuivia teitä! Hä? Toteutuu jos löytyy veturi ja vähintään viis osanottajaa.

Mukana jos aikataulu täsmää ja vauhti on sopiva :) Vai onko tää joku kiero suunnitelma sopia ajot sateelle, ja sitten suunnitelma kusee koska onkin tosi hieno päivä ;D

Itse ajelin tuossa muutama viikko takaperin pimeä ajon illalla Muroleen kanavan kautta :)

Toistaiseksi näyttää huonolta, vain "mahdollisesti vähäistä sadetta" luvattu suunnilleen joka illaksi ens viikolla, mutta eiköhän se vielä surkeennu tuo ennuste! :)

Jonkin sortin kahville ajon voi vielä pimeälläkin tehdä, mutta tuo sade ei oikein mua kiinnosta.. (tai pikkutihku menee vielä).

Tähän tavallaan liittymättä, huomenna Vehikseen? (Menee jo klo 17 kiinni, joten pitäisi jossain neljän kieppeillä lähteä...)

Poistun huomenna tuonne maalle, pitää vaihtaa öljyt kun on jo jatkoajalla... Ja siihen liittyen jos boksi ei ala siirtämään vaihdetta neloselta kolmoselle paremmin niin... Sitten vaan enää joitain siirtymäajoja ja motti pöydälle lumia odotellessa...

Kylmää, märkää, pimeää, kylmää, pimeää, kylmää, märkää, pimeää. Eih... Mulla taitaa seuraava ajo olla kotipihasta talvisäilytyspaikkaan, missä se sitten tuleekaan olemaan. Saako tulla autolla kahville? :banned:

Bren sanoi:
Kylmää, märkää, pimeää, kylmää, pimeää, kylmää, märkää, pimeää. Eih... Mulla taitaa seuraava ajo olla kotipihasta talvisäilytyspaikkaan, missä se sitten tuleekaan olemaan. Saako tulla autolla kahville? :banned:

Veturiksi voit tulla? :grin:

Taitaa olla viisainta että hypätään kaikki poloseen ja ajellaan sillä kahville... :D

Hmm.. nyt siellä on ainakin hetki valoisaa ja ei sada, joten taidanpa käydä nopeen kurvailun kohta!

[Edit: Foreca antaisi huomiselle alle 40% sateelle tod.näk. (18 mennessä), tuo Vehis kiinnostaa yhä enemmän...]

yr.no lupailee huomiseksi poutaista. Toivottavasti olisi, niin olisi hyvä syy lähteä töistä aikaisemmin :) .

Kävin terwo just ajelemassa sen Säijärventien, josta oli puhetta. Pirun hyvä 5km mutkapätkä tasaisella asfaltilla (aiemmin ollut hiekkatie ilmeisesti), tulee takuulla osumaan ens kesän letkoihin (ainakin mun veturoimiin). 50km aluetta, mutta eipä tuolla tarvinnut poliiseja pelätä ja mutkaa piisaa siihen malliin, ettei siellä mahdotonta pysty ajamaankaan..

Siis tämä:

http://goo.gl/maps/vGuds

Hienoa että yhä vaan noita uusia lähiteitä löytyy! :jippikaijee:

[Edit: siis itse luulen että se on ollut hiekkaa, voi olla että ollut pidempäänkin asfalttia, mutten ole vaan tajunnut koko tietä]

Tostahan mä sulle vinkkasin joskus kesällä :p Vahingossa ajoin toin joskus huhtikuussa ja ihan että mikä vtt tää on, tosi makee pätkä.

taino siis en osannu oikein kertoa missä toi pätkä on, mut kumminkin... mutisin jotain rantatiestä jne.. :;):

Ainiin, tuolla ajo joku jantteri PV-susukilla ja heitti just mun edessä u-käännöksen.. Pikkusen osottelin sormella...

Joo, se jäi silloin vähän epäselväksi, mutta viime torstaina mentiin letkassa tuota rantatietä ja sen jälkeen tuli terwon kanssa juttua että siitä Säijän kohdalta pääsisi jotain mutkatietä pitkin sinne toiselle Lempäälä-Pirkkala tielle.. ja niinpä pääsi! Oli aika hyvin märkiä lehtiä sun muuta roinaa tiellä, mutta kyllä siinä vähän kallelleenkin pääsi! :orgmp2:

Lupailevat kolmesta eteenpäin poutaa (Foreca ja Ilmatieteenlaitos). Olisiko sinne Vehoniemeen muita lähtijöitä jos ennusteet toteutuvat?!

Itse ajattelin neljän jälkeen liueta töistä ja käydä katsomassa onko siellä vielä elämää. (Viideltä sulkeutuu ja ainakin viime perjantaina oli jo puoli kuusi oikeastikin kiinni).

Mitenkäs olis huomiselle vähän pisempää lenkkiä? Itsellä on Päijänne vieläkin kiertämättä tälle vuodelle ja huomenna ei pitäis tuolla lenkillä sataa jos sinne ajoissa lähtis kiertämään.

Mä en taida uskaltaa mihinkään pidemmälle tuon pyörän kanssa lähteä ennen kuin olen suhaillut sillä lähitienoolla vähän enemmän. Munkkikahvit Vehoniemessä voisi olla mulle parempi vaihtoehto. Tosin tällä hetkellä iltapäivän ennusteet näyttää taas sadetta koko illaksi.

Ja asiasta kukkaruukkuun (sori, kun kaappaan ketjun). Olisiko teillä mitään kiinnostusta pitää joku pienimuotoinen baari-ilta tässä joku perjantai tai lauantai? Lokakuun aikana kuitenkin, niin ehtii sitten pikkujoulut pitää erikseen marras-joulukuun vaihteessa.

Baari-illalle kannatusta. :bisseä:

Ja Vehikselle yritän päästä yhä tänään. :orgmp:

Ja huomennakin voin ajella, jos lähdetään ajoissa, say 10-11, mutta kolmelta iltapäivällä pitäisi olla Teivossa hevostelemassa. :right:

Edit: ja muutenkin huomenna jotain vähän Päijännettä lyhempää mielellään..
Edit2: huomenna muutenkin näyttäisi aamupäivästä poutaisemmalta. 14 jälkeen sateen todennäköisyys taas kasvussa..

Viimeksi muokattu:
Miksei baariajoo… Ite hilppasen menemää viikonlopuksi tuonne kauas. Saa nähdä alkaako kolmonen meneen päälle paremmin uusillä öljyillä... Etupyörän laakeritkin vois vaihtaa… Periaatteessa venttiilikopankannen öljyvuotoa vois tiivistellä... Samalla sitä tietty tsekkais venavälyksetki Hmm.. :pissed: (..ttu)

Jeps, ehdoton kyllä baari-illalle. Mä oon täysin toimetonna kotona, joten ilmoittakaa vaan paikka ja aika ja mä oon paikalla :bisseä:

Back