• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TAMPERE -baarimiitti, LA 14.10 klo 20:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Höh, en löytänyt koko org.kuppolaa mutta silti heikotti sunnuntaina.. ihan kiva paikka se tamperekin on.
Takas ajellessa eksyttiin autolla kärkölän kautta mallusjoelle (kiitos vanhalle+huonolle kartastolle), kauniin syksyiseltä reitiltä löytyi melko kiinnostavan näköistä mutkapätkää - vois yrittää ens kesänä tutustua pyörällä alueeseen paremmin.
tounge.gif

Mä taisin ottaa vähän lukua alakerrassa, vähän yläkerrassa ja vähän siinä välilläkin...
blush.gif

Heikko esitys...
confused_orig.gif
No näitä sattuu - mitä niitä sen kummemmin vatvomaan...
wink.gif

Mä ehdin noin 20 sekunnin ajan nähdä sun naamankin - en kyllä tiedä tunnistaisinko niin lyhyen "tutustumisen" jälkeen. Sivuprofiili ja takaraivo saattais tunnistua paremmin
tounge.gif

Ens kerralla sit
wink.gif

Okei, okei... Mä jäin muuten jollekin kossukolan pystyyn, kuka lie tarjosi? Oli tosiaan asialliset bileet!
033102beer_1_prv.gif

tampere1.JPG

tampere2.JPG
tampere3.JPG

tampere4.JPG
tampere5.JPG

Myös PK-baarimiitissä oli ajoittain vauhdikas tunnelma:
tounge.gif

helsinki1.JPG

Noo, oli sielläkin ihan asiallinen meininki...

helsinki2.JPG

Ohoh...
eek.gif
Melkonen bilehile vauhdissa.
lookaround_orig.gif

Minäkin sitten olin jossain vaiheessa räpsinyt jotain säälittäviä otoksia. Katotaan saako ja kehtaako Mekanik laittaa niitä näytille...
wink.gif

Mie en sitte tullukaan kun lähdinkin ruunaalle tammukkaa nostaa. No jos hauskaa oli teillä, niin myös meillä.
Lammas juhliinkin päästiin kun just oli frendi vetänyt letkut auki ja suolet pihalle.
crazy.gif

Back