• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tämän kauden virallinen nopeusennätys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w-biatch
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On jo joitain vuosia, kun keravalaiskapakassa kuulin seuraavan ongelman: Kaverin rykkönen otti tossa motarilla 302. Mun kulkee vaan 297. Tarttee tehdä jotain
lookaround_orig.gif

Surullista noitten uutisoitujen juttujen varjossa on se että kun tietää kuinka vähän viranomaisia teillä liikkuu, niin tuollaisia ylinopeuksia voi olettaa olevan vähintään kaksinkertainen määrä. Sekä suurella todennäköisyydellä voi olettaa että 2/3 noista nopeuksista tapahtuu liikenteen seassa/vähäisessä liikenteessä eikä millään TYHJÄLLÄ moottoritiellä.

Voi se hurjastelu olla kyllä ihan oma vahinkokin. Tossa yks saksalainen vaihtarituttu päästeli sitten 180km/h motorilla ja sai siitä luonnollisesti sakot. Eipä ollu sille kukaan kertonu että Suomessa ei niin saa ajella ja tuskin se sitä hirveesti tuli miettineeks, semmosta alitajuista toimintaa...

Mihin niitä automaattikameroita tarvitaan? Annetaan jokaiselle kyykkykuskille kunnon päiväsakot ja otetaan kortti pois toukokuun alussa. Ylinopeutta ne penteleet ovat kuitenkin ajaneet.
idea3.gif

Rapatessa roiskuu..
Nyt on vetomiehillä paineita pistää toi 234km/h pohjat paremmaksi. Antaa tekojen puhua, vaikkei suuret puheetkaan suuta halkase...
wink.gif

radalle vaan joka jannu vetämään eniten, ei jaksa saati halua tuon jälkeen enää vetää liikenteen seassa. Mulla loppu maantieajo rata-ajon jälkeen ku seinään. Ihan vapaasti saa teinikorollat provota mua valoissa.

en mä jaksa moisista vedoista zeesustella...eikä mulla ole varmaan varaakaan. Påsliini hoiti tossa tapauksessa duuninsa , kundi saa rangaistuksensa ja end of the case. Se siitä.

vähän joskus naurattaa ,varsinkinn tällä foorumilla, ylinopeusasioihin takertuva zeesustelu. Mitä ja ketä hyödyttää? Zeesustelijaa itseään kun voi keventää omaatuntoaan kun tuli aamulla vedettyä 60 alueella 81 km/h.

mut jokainen tyylillään. ihminen joutuu tekemään koko elämänsä läpi valintoja...Elämä ON!

Kyl hullu saa olla ja ajaa ylinopeutta, mut ei saa olla tyhmä ja jäädä kiinni.
Jeps, koputa puuta ja katso ettei pilkka osu omaan nilkkaan
wink.gif
Heh, pilkka on vähän niinku osunu jo omaan nilkkaan, joskus vuonna 1999-2000 sain vuoden sisäl kuus ylinopeussakkoo ja kaks kertaa kortti pois. Mä kyl varmaan oppisin sil kuudennel kerral jotain, ku ei oo sen jälkeen ylinopeussakkoja tullu.
smile_org.gif

Voi se hurjastelu olla kyllä ihan oma vahinkokin. Tossa yks saksalainen vaihtarituttu päästeli sitten 180km/h motorilla ja sai siitä luonnollisesti sakot. Eipä ollu sille kukaan kertonu että Suomessa ei niin saa ajella ja tuskin se sitä hirveesti tuli miettineeks, semmosta alitajuista toimintaa...
Jotenkin tuo kuulostaa niin koomiselta. OK saksan autobaanalla saa ajaa niin paljon kuin sielu sietää, mutta kyllä mulla alkas mietityttään et perkeleenköhän takia noi kaikki ajaa noin hiljaa kun on tie auki, mikähän täällä on rajoitus, tai tietävätkö ne jostain vaaran paikasta josta minä en tiedä.

Missäs kaikkialla tänä kesänä lentokenttäajoja järjestetään ? Multa toi Joensuun keikka jää väliin
sad_orig.gif
13.8 Joensuussa toinen kerta.
062802moto_prv.gif
Sillon on Tasari!
062802moto_prv.gif
Eikö muulloin missään ?
sad_orig.gif

Oliko noi ajot tuossa, 2 kertaa ? Voi prkl
sad_orig.gif
bawling.gif
Itse itselleni vastaten
tounge.gif

21.5 Lappeenrannassa elip sinne siis
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Olisiko tästä url:ia antaa, tai muuten vaan lisätietoa ?

Jotenkin tuo kuulostaa niin koomiselta. OK saksan autobaanalla saa ajaa niin paljon kuin sielu sietää, mutta kyllä mulla alkas mietityttään et perkeleenköhän takia noi kaikki ajaa noin hiljaa kun on tie auki, mikähän täällä on rajoitus, tai tietävätkö ne jostain vaaran paikasta josta minä en tiedä.
Sillehän on luonnollinen selitys; vain saksalainen on pysähtynyt ja jäänyt kiinni. Muut ovat menneet varmaan kahtasataa...
sport05.gif

Back