Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aijaa. Mitenkäs niin?Mopotin ei varmaankaan ollut customi?![]()
AivanMihin niitä automaattikameroita tarvitaan? Annetaan jokaiselle kyykkykuskille kunnon päiväsakot ja otetaan kortti pois toukokuun alussa. Ylinopeutta ne penteleet ovat kuitenkin ajaneet.![]()
ei kuulosta kyl yhtään kivalta...Mihin niitä automaattikameroita tarvitaan? Annetaan jokaiselle kyykkykuskille kunnon päiväsakot ja otetaan kortti pois toukokuun alussa. Ylinopeutta ne penteleet ovat kuitenkin ajaneet.![]()
ne j##sustelee joiden pyörät ei kulje....haehae.....Ennustan tähän topicciin reipasta jessustelua.![]()
![]()
Mihin niitä automaattikameroita tarvitaan? Annetaan jokaiselle kyykkykuskille kunnon päiväsakot ja otetaan kortti pois toukokuun alussa. Ylinopeutta ne penteleet ovat kuitenkin ajaneet.![]()
Jeps, koputa puuta ja katso ettei pilkka osu omaan nilkkaanKyl hullu saa olla ja ajaa ylinopeutta, mut ei saa olla tyhmä ja jäädä kiinni.
Heh, pilkka on vähän niinku osunu jo omaan nilkkaan, joskus vuonna 1999-2000 sain vuoden sisäl kuus ylinopeussakkoo ja kaks kertaa kortti pois. Mä kyl varmaan oppisin sil kuudennel kerral jotain, ku ei oo sen jälkeen ylinopeussakkoja tullu.Jeps, koputa puuta ja katso ettei pilkka osu omaan nilkkaanKyl hullu saa olla ja ajaa ylinopeutta, mut ei saa olla tyhmä ja jäädä kiinni.![]()
Jotenkin tuo kuulostaa niin koomiselta. OK saksan autobaanalla saa ajaa niin paljon kuin sielu sietää, mutta kyllä mulla alkas mietityttään et perkeleenköhän takia noi kaikki ajaa noin hiljaa kun on tie auki, mikähän täällä on rajoitus, tai tietävätkö ne jostain vaaran paikasta josta minä en tiedä.Voi se hurjastelu olla kyllä ihan oma vahinkokin. Tossa yks saksalainen vaihtarituttu päästeli sitten 180km/h motorilla ja sai siitä luonnollisesti sakot. Eipä ollu sille kukaan kertonu että Suomessa ei niin saa ajella ja tuskin se sitä hirveesti tuli miettineeks, semmosta alitajuista toimintaa...
Olisiko tästä url:ia antaa, tai muuten vaan lisätietoa ?Itse itselleni vastatenEikö muulloin missään ?Sillon on Tasari!13.8 Joensuussa toinen kerta.Missäs kaikkialla tänä kesänä lentokenttäajoja järjestetään ? Multa toi Joensuun keikka jää väliin![]()
![]()
![]()
![]()
Oliko noi ajot tuossa, 2 kertaa ? Voi prkl![]()
![]()
![]()
21.5 Lappeenrannassa elip sinne siis![]()
![]()
Sillehän on luonnollinen selitys; vain saksalainen on pysähtynyt ja jäänyt kiinni. Muut ovat menneet varmaan kahtasataa...Jotenkin tuo kuulostaa niin koomiselta. OK saksan autobaanalla saa ajaa niin paljon kuin sielu sietää, mutta kyllä mulla alkas mietityttään et perkeleenköhän takia noi kaikki ajaa noin hiljaa kun on tie auki, mikähän täällä on rajoitus, tai tietävätkö ne jostain vaaran paikasta josta minä en tiedä.