Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla tylsää jos pussit kädessä oleskelet?Tänään kävi vieroitusoireet liian koviksi ja kaivoin mopon tallista, tässä itseasiassa vieläkin olen lenkillä - kaffepussia pitämässä![]()
Kyllä on KOVA odotus, että ajamaan taas pääsisi.![]()
Nooh.... kyllä se on sitä kun istutaan tallilla porukassa ja hyvän konjakin kera avot. Saunotaan jossain ja niinkuin edellä mainittiin vittuilla H-D miehille\naisilleTehdään duunia kesänkin edestä että sitten kesällä saa kolmekuukautta olla pyörän päällä lähes yhteen menoon. Käydään ulkomailla lekottelee. Rakennetaan pyörää. Käydään moikkaa kaikki tutut joita ei ehtinyt kesällä käydä kun oli parempaa tekemistä. Vittuillaan h-d:n omistajille.jne jne![]()
Pärisen itsekseni tallissa ja kiillotan vanteita. Voihan sitä tietysti ajella sitä 7 metrin matkaakin edestakaski.mitä teette talvella kun ei enään pysty moottoripyöräileen. minä jouduin ostaan eilen kelkan ja tuntu taas kesältä ... tosin taitaa mennä wille vaihtoon kun kelkka on nii paljon äkäsempi![]()
No ei kai nyt sentäs NIIN vakavasta asiasta ole?Tässä malliesimerkki siitä, miksi on hyvä että mp-kortin joutuu suorittamaan erikseen tänä päivänä... Kamala ajatella että joku ajaa liikenteessä ilman tätä taitoa. Työntöohjauksella ohjaat työntäen ohjaustankoa siihen suuntaan, jonne meinaat väistää. Toimii kovassa vauhdissa parhaiten. Ainoa vaihtoehto ohjaukseen monessa tilanteessa kun tuolla valtatien mutkilla niitä tee-se-itse-miehen auton osia yllättää keskellä kaistaa... Googlettamalla saatat saada kattavamman kuvan..![]()
Oispa edes metriVoihan sitä tietysti ajella sitä 7 metrin matkaakin edestakaski.
Pyörä vaan huoltopukille, käytiin ja vaihdetta silmään! On se mukavata "ajella" kun nopeus nousee ja vaihteita vaihtelee!Oispa edes metriVoihan sitä tietysti ajella sitä 7 metrin matkaakin edestakaski.![]()