• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tallinnan etkot/baari-ilta pe 2.11. Dubliner klo 21

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kriisi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jotain tähänkin ketjuun raapustin, mutta en kai ollut kenenkään laskuissa, sillä meni hieman omiksi etkoiksi Helsingin yössä. Kerkeehän noita Örg-naamoja hämmästelemään sitten lauantaina.

Jep, tulossa etkoille myös. Ja eiköhän se Petrikin mahdu launtaiaamuna kyytiin.

Kabinetti on joo mun nimellä (Kirsi), ja saa sinne kapsuunkin jo aiemmin varmaan mennä, meille se on koko illaksi. Tosin yksin siellä voi tulla hieman orpo olo istuksia :D

Niin ja tiskillä ei tarvi sen kummemmin ilmoitella kuuluvansa kabinettijengiin joka kerta tilaustaan tehdessä, eivät kuulemma pidä niin tarkkaa kirjaa siitä myyntitakuun täytttymisestä. Halusivat vaan tehdä selväksi että myös odotetaan käytettävän tiskin palveluita eikä niin että 20 henkeä istuu kapsussa ja 3 niistä juo kupin kahvia. Tiesin kyllä kertoa että tämä porukka löytää tiskille ilman eri kehoituksia :D

Kriisi sanoi:
Kabinetti on joo mun nimellä (Kirsi).

Halusivat vaan tehdä selväksi että myös odotetaan käytettävän tiskin palveluita eikä niin että 20 henkeä istuu kapsussa ja 3 niistä juo kupin kahvia. Tiesin kyllä kertoa että tämä porukka löytää tiskille ilman eri kehoituksia :D
Kirsi puhut vähän,mutta asiaa!:D

Pulla siihen kylkeen?

Ei vaan, kyllähän ne kahvilat on erikseen ja irkkubaarit jotain ihan muuta.. :bisseä:

Palaveri-saunaillasta kun pääsee pois, niin tulenpa katsomaan kuinka monta jo on ehtinyt kabinettiin, vai joko on tyhjentynyt... :bye:

Kai nyt sitten mukana. Ajatuksena kyllä aamuajamista paremmat unet, niin tuskin kovin pitkään hereillä. Riippuu tietysti painostuksesta miten pitkään...

S^Hansu sanoi:
Kai nyt sitten mukana. Ajatuksena kyllä aamuajamista paremmat unet, niin tuskin kovin pitkään hereillä. Riippuu tietysti painostuksesta miten pitkään...

Meinaatko oikeasti saavasi nukkua meidän omenahuoneistossa? :D

No joo, ei allnighteria, pliis..

S^Hansu sanoi:

Kannattaa ehkä investoida kunnon korvatulppiin tai kuulosuojaimiin. Vähän luulen, ettei kotiutuminen tuhannen tuiterissa aamukolmelta tule tapahtumaan kovin hiljaisesti.

Sain duunivuoron vaihdettua eli olenkin tänään ajoissa paikalla.
Sinänsäkin hyvä että renkaiden vaihto ei mennyt ihan putkeen, mun talvirenkaat on kyllä auton alla, ei vaan mun oman autoni.... Viideltä uus yritys kun se toinen asiakas tulee takaisin pajalle niiden mun renkaiden kanssa, olis mulle kyllä ne uudemmatkin renkaat paremilla vanteilla kelvanneet mitkä sen autoon olisi pitänyt laittaa :D

Back