• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tallinnan etkot/baari-ilta pe 2.11. Dubliner klo 21

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kriisi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kannatan ajatusta baari-iltojen elvyttämisestä. :peukutpystyyn:
Siitä se munkin .org- jäsenyyskin alkoi; pyörä kyllä hankittiin jo aikaisemmin, joten kapakka-bikerinä tai hängaraundina en sentään ole hillunut...

Tosin jatkuvaa edustusta näin perheenisänä en enää lupaa, mutta kyllä mä silloin tällöin saatan osallistua kannustuksesta. Ja onhan mukava tavata esim. kimppa-ajelijoita, kuvajahtaajia, jne. kun tuolla tienpäällä harvemmin turistaan...

Jaa, ei tarvii kuin pari kolme juoda. No kyllähän nyt tollasen hoitaa vaikka päällään seisten. Sitten alkaa jo tehdä tiukkaa, jos pitää jollain 30-40 eurolla juoda. Eikä ole tarkoitus, että joku sitten joutuu maksumieheksi, kun ei kulutus riittänytkään.

No pitäskö munkin ilmottautua sit juomaan, vaikka en Tallinnaan oo lähössä tällä kertaa.. Se Dublinerin kabinetti on ihan jeppis mesta.

Ok, mukana ollaan ja Grand Marinasta varattu huone, jotta siirtyminen aamulla terminaaliin sujuu mahdollisimman kivuttomasti.

Jeps, mä taas varasin Lönnrotinkadun Omenasta huoneen.. Sinne saa ostaa punkkaus-osuuksia 20e hintaan kiinnostuneet (kyseessä siis 4 hengen huone). terwo:lla tosin etuosto-oikeus yhteen jos on tulossa etkoille (eilen vielä arpoi hieman)..

Olisko tuosta joku kilometrin käppäily terminaaliin..

Telos: tuu säkin tuonne, pääset halvemmalla :D

Edit: Tää huone on nyt täysi..

Viimeksi muokattu:
Varasin sen verran edullisen huoneen, että siihen ei sisälly maksutonta peruutusta, joten majailen nyt siellä satamassa.

LaMasquerade sanoi:
Olisko tuosta joku kilometrin käppäily terminaaliin..

Lönkan ompusta on Skattan terminaaliin noin 2.5 km kävely, länsiterminaaliin olis ollut noin 2km, mutta tosiaan tällä kertaahan startti tapahtuu Skattalta.

Voisin tulla parille, vaikka Tallinnaan en lähdekään. Tai siis jos pääsen tossun alta liikkeelle :)-

Jassu sanoi:
Lönkan ompusta on Skattan terminaaliin noin 2.5 km kävely, länsiterminaaliin olis ollut noin 2km, mutta tosiaan tällä kertaahan startti tapahtuu Skattalta.

Haihtuupahan "olot" paremmin.. ja aina on taksivaihtoehto! :D

(1.9km näyttää googlemaps kun valitsee "kävelyn".)

Kriisi sanoi:
Kapsuun mahtuu 40, ja jos tuoppi olis sen 5€ niin riittäis kun 20 tyyppiä jois 2 per lärvi :) Suunnattomasta summasta ei siis ole kyse, mutta en silti haluaisi joutua sitä yksin makselemaan.

Orgin baari-iltojen elvyttämistä on toivottu, ja mä nyt sitten yritän tässä parhaani :D

Kirsi,miltä tilanne näyttää? Paljonko lisää? Tuoppeja ja henkilöitä?:bisseä:

Kalliiksi tulee. Ostin uuden mp-aiheisen paidan,että tunnistetaan ravinteli-illassa!

......ja vielä saako tulla ennen 21.00 niinkuin harjoittelemaan? Toki luetaan kabinetin "piikkiin"!

Mä sain nyt 13 paikalle tulijaa laskettua, eli eiköhän se kapsu oteta kun alkaa jo melkein riittämään se että jokainen juo pari. Enemmänkin toki saa kitata :D

Tokihan paikalle saa aiemminkin ilmiintyä ja kabinettikin on varmaankin vapaa jo aiemmin. Itsekin todnäk jo ennen ysiä olen paikalla tuopillinen Magnersia kädessäni.

Terwokin oli äsken WASP:n keikalla kovasti tulossa. Lupaili alustavasti jopa volvoilla omenahotellista Katajanokalle la-aamuna.. :D

LaMasquerade sanoi:
Terwokin oli äsken WASP:n keikalla kovasti tulossa. Lupaili alustavasti jopa volvoilla omenahotellista Katajanokalle la-aamuna.. :D

Ottaiskohan se yhden siitä viereiseltä kadulta kans kyytiin... niin ei tarvi horjua koko matkaa.

Uppista tälle.

Tällä hetkellä näyttää siltä että joudun perjantaina lähtemään autolla töihin (ainoa aika johon sain renkaanvaihdon) joten voi olla että pienesti myöhästyn ysistä jos tarvii välissä lähteä viemään auto kotiin. Kabinetti joka tapauksessa on käytössä olin minä paikalla ysiltä eli en, joten sinne vaan kaikki höpönassut :)

Back