• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tallinnan etkot/baari-ilta pe 2.11. Dubliner klo 21

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kriisi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kriisi

Nancy f**king Drew
MotOrg ry jäsen
Tein alustavan varauksen Helsingin Kaivopihalla sijaitsevan ravitsemusliike Dublinerin kabinettiin pe 2.11. klo 21 alkaen.
Koska tilaa vuokrataan myyntitakuu periaatteella kysyisinkin nyt moniko olisi etkoilemaan lähdössä? Mä en pääse lauantaina laivaan jos yksin joudun koko rahalla juomaan :D

Vahvistan/perun varauksen ma 22.10. riippuen siitä moniko olisi suht varmasti etkoilemaan tulossa, eli sitä ennen viestiä tähän ketjuun kiitos.

E: Ja toki paikalle ovat tervetulleet nekin jotka syystä tai toisesta eivät lauantaina Tallinnaan ole tulossa :)

Viimeksi muokattu:
Kai se pitäs yrittää tulla. Tiukkaa tekee yöunet jos istuu Dublinerissa kolmeen ja ysiltä takas katajanokalla, mut kyl se siitä. Jos vaan vielä sais jotkut kyydit ettei tarttis junalla kulkia. :bisseä:

Suurella kyssärillä ehkä... Tarkoitus tulla joo Tsadiin jo perjantaina, mutta samalla syödä ja juoda normaalit ruokajuomat yhden frendin kanssa.

Itse en ajatellut aamuyöhön asti kitata, pääsen töistä perjantaina klo 20 ja suuntaan sitten Dublineriin "after workille". Ihan tällä osanottajamäärällä ei kabinettia kannata ottaa, mutta katsellaan nyt vielä josko enemmänkin porukkaa intoutuisi etkoilemaan. Vaihtoehtoisesti sitten vaan koitetaan mahtua muuten tavan rahvaan sekaan :D

Kriisi sanoi:
Itse en ajatellut aamuyöhön asti kitata, pääsen töistä perjantaina klo 20 ja suuntaan sitten Dublineriin "after workille". Ihan tällä osanottajamäärällä ei kabinettia kannata ottaa, mutta katsellaan nyt vielä josko enemmänkin porukkaa intoutuisi etkoilemaan. Vaihtoehtoisesti sitten vaan koitetaan mahtua muuten tavan rahvaan sekaan :D

Täällä on siis ihan liikaa kuppiin sylkijöitä. No hitsi. Kait tuo rahvaan sekaankin sitten käy. Eiköhän jostain joku vapaa pöytä löydy. Jokatapauksessa oon tulossa.

Huomaathan ettei Kirsi ajattelut aamun asti kitata. Eriasia on sitten mitä se tekee. Tuskin sylkee kuppiin ellei sitten viime näkemän ole päästänyt Nasaretin käärösankaria idolikseen. :p

suzukai sanoi:
Huomaathan ettei Kirsi ajattelut aamun asti kitata. Eriasia on sitten mitä se tekee. Tuskin sylkee kuppiin ellei sitten viime näkemän ole päästänyt Nasaretin käärösankaria idolikseen. :p

Enhän mää Kriisiä meinannutkaan, vaan sitä ettei löydy tarpeeksi foorumilaisia etkoilemaan :)

Vastahan tämä on puoltoista päivää täällä ollut.. :D

Edit: ..ja rahvaan puoli käy siinä missä kabinetitkin!

Viimeksi muokattu:
Tulen ihan mielelläni etkoilemaan, mutta mua ei kannata myyntitakuun täyttäjiin laskea mukaan.

Paljollako sitten pitäisi juoda, jotta saisimme myyntitakuun hoidettua?

Jos tuopin hinta on vitonen(mahtaako riittää?), niin riittääkö esim. sata tuoppia?
Tällä ajatuksella kun kaksikymmentä tyyppiä kittaa viisi tuoppia per lurjus, niin vaatimus täytetään.:thumbup:

Kuinkas iso tuo kapsu olikaan, mahtuuko sinne edes kaikki kaksikymmentä? :dunno:

CJ sanoi:
Paljollako sitten pitäisi juoda, jotta saisimme myyntitakuun hoidettua?

Jos tuopin hinta on vitonen(mahtaako riittää?), niin riittääkö esim. sata tuoppia?
Tällä ajatuksella kun kaksikymmentä tyyppiä kittaa viisi tuoppia per lurjus, niin vaatimus täytetään.:thumbup:

Kuinkas iso tuo kapsu olikaan, mahtuuko sinne edes kaikki kaksikymmentä? :dunno:

Kapsuun mahtuu 40, ja jos tuoppi olis sen 5€ niin riittäis kun 20 tyyppiä jois 2 per lärvi :) Suunnattomasta summasta ei siis ole kyse, mutta en silti haluaisi joutua sitä yksin makselemaan.

Marraskuun alussa pikkujouluaika alkaa jo painaa niskaan joten henkilökunta ei ollut suopea ajatukselle varata normitiloista yhtä tai kahta pöytää meidän porukalle. Siitäkin syystä että eivät pysty valvomaan että varatut pöydät pysyisivät tyhjänä muuten täydessä baarissa. Kapsun etuna sekin että myös helpottaa oikean ryhmärämän löytämistä jos ei tunne muita entuudestaan.

Orgin baari-iltojen elvyttämistä on toivottu, ja mä nyt sitten yritän tässä parhaani :D

Back