Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep siellä huomaa kuinka paska todellisuudessa on ja oppii ajamaan niin kovaa ettei ole enää mitään mieltä päästellä samalla ajotyylilla kadulla, muuten vauhdit nousee aivan mielettömiksi.Tämä on niin totta. Säännöllisesti kun käy pahimmat "agret" radalla purkamassa niin ei silleen tee mieli edes autojen ym. seassa kaahottaa. Radalla saa keskittyä pelkästään ajamiseen ja sen opettelemiseen. Ja se on hauskaa!Tuo on jännä kun monet sanoo että nöyryyttä löytyy radalta. Itse myös samaa mieltä ja tiputtanut ainakin minulla katu/mutka tie nopeuksia.Rata-ajo oli tämän kauden uutuus ja kyllä se kummasti ajamaan opettaa. Pyörän hallintaa, mutka-ajoa, nöyryyttä...
![]()
Ens vuodelta tuleekin sitten varmaan enemmänkin oppia kuinka kesyttää n. 50 lisähevosta palvelemaan isäntäänsä![]()
Radalla on tullut käytyä muutaman kerran ja nöyryyttä se opettaa. Ja jotkut viisaat on sanoneet, että jos meno radalla alkaa tuntumaan liian helpolta on kaatuminen lähellä.Tuo on jännä kun monet sanoo että nöyryyttä löytyy radalta. Itse myös samaa mieltä ja tiputtanut ainakin minulla katu/mutka tie nopeuksia.Rata-ajo oli tämän kauden uutuus ja kyllä se kummasti ajamaan opettaa. Pyörän hallintaa, mutka-ajoa, nöyryyttä...
Mopon vaihdon myötä myös tuo etupää tuppaa ottamaan silloin tällöin ilmaa, eikä näin loppukaudesta enää ihan vahingossa...![]()