• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Takakatteiden modaus FZR 600:seen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Velmu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvältä näyttää  
thumbs-up.gif

Pitääpä lisäillä itekki kuvia iltasella.
Mulla tuli vaan tenkkapoo sen takavalon kans
ku se ei enää sovikkaan sinne katteen sisään  
bawling.gif

Nyt pitäis vaan löytää joku pikkunätti takavalo  
nixweiss.gif

No sopihan se orkkisvalo sinne katteen sisään
tounge.gif

Pienellä sovittelulla se uppos sinne, kuvia voisin laittaa jahka töistä kotiin pääsen.

Niin muuten phaser onko pyörä jo ajossa???

Moro, ei ole vielä kasassa. Olin lomalla pari viikkoa ja nyt tulevana viikonloppuna olisi tarkoitus kursia palapeli kasaan. Huomenna haen perän maalarilta, toivottavasti tuli hyvä. Laitan sitten kuvaa jos kehtaan.

No niin, alkaa oleen palikat kasassa. Muutama uusi kuva.

Perää nostin hiukan tekemällä sentin lyhyemmät koiranluut. Viimeöisen n. 50km lenkin (sade ja +1 lämpötila...) perusteella ei tehnyt pyörää mitenkään levottomaksi ajettavuudeltaan.
Kilpitelineen taittelin happoteräslevystä. Vielä tarvii hommata paremmat peilit ja ehkä tumma pleksi.

062802jumpie_prv.gif

Tulipas tyylikäs peli!
Suosittelen hankkimaan tuon savunvärisen tuplakuplapleksin.
Ainakin mulla se muutti ulkonäköä edukseen.

Pitäis laittaa kuvaa ku kerkiäis.
Nyt on omaan fizzeriin vaihdettu DynoJet:in suutinsarja ja tilattu LeoVince slipari

Jos saan osat kasaan viikonlopuksi ni täytyis lähteä kemoralle kattoon asfalttikunkkua

Onko perstuntumaa, kuinka tuplakupla vaikutti ilmavirtoihin vakioon verrattuna?
Ja jos saa udella, mistä ja paljon?

No ainakin kypärämelu pieneni ja ilmanpyörteet väheni.
Niin ja tieteski se katu uskottavuus
tounge.gif

Stormilta sen tilasin, hinta taisi olla 95 egee.

Back