• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Taipuuko kasisatanen matka-ajoon kaksi päällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rekallio
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
F650 ja vaimo kyydissä kierrettiin useampi vuosi ja hyvin mahduttiin. Italiaan ja takaisin päästiin kolmessa viikossa joten vauhtiakin löytyi tarpeeksi. Nyt GS1200 ja vaimo ei suostu tulemaan kyytiin, kumpaakohan pitäisi vaihtaa?
Sukat?
tounge.gif

Täälläkin ajellaan kahdestaan F650:llä, oikein mukavasti. Tosin 90-kiloisen kaverin kanssa ajelu oli vähän erilaista, että jos vaimo on tätä kaliiperia niin isompi pyörä voisi tulla kysymykseen.

... Saman reissun tein vähän pidempänä seuraavana vuonna 800 ässällä (tosin senkin yksin) ja voin todeta että aika paljon mukavanpaa oli matkata! Olin ekaa kertaa BMW:n Motorrad days:eillä ja ajattelin ettei se jäänyt viimeiseksi.....
sport05.gif
Voitko kertoa kokemuksesi 800:a. Olen ostanut st:n, joten kaikki tieto näin etukäten olisi ihan hyvä kuulla. Siis jos on jotain ongelmaa.

Millainen oli tuo miitinki - eli kannattaisi ilmeisesti käväistä?

Joo, taisin jossain jo kirjoittaakkin, että olen itse ollut tyytyväinen pyörääni, nyt mittarissa jotakin 8200km ilman murheita....paitsi ajoneston antenni rinkula joka hajosi Munhenissä ---->Ma päivä ja 3,5t ja taas tiellä joten huolto toimii....tosin saku pyörä saksassa tais auttaa asiaa, muisti se huollon äijä sanoa että jos olisit liikkeellä esim. Ducatilla niin voi olla että jatkaisit ens viikon maanantaina!!! ,mutta remmiveto=äänetön ja huoltovapaa en tosiaan kaipaa enää mitään ketjurasvapurkin mukana raijausta...kaikin puolin oikein mukava ja ketterä ajettava ja myös aivan tarpeeksi nopea myös autobahnalla. Kaksin ajosta mulla on vaan sellaisia max 100-150km lenkkejä emännän kanssa joka kyllä on ollu kyytiin tyytyväinen kun se vertas sitä meidän monsteriin jossa tilaa ei ollut kun nimeksi (ei tosin vertailukelpoinen mielestäni),laukkuun ostin selkänojan joka lisäsi kuulemma matkustusmukavuutta aika paljon...ens kesä meillekkin näyttää mitä se sitten on vähän pidemmillä matkoilla. En löydä okein mitään mainittavaa miinus puolta, muuta kun sen mitä lehdissä ja täälläkin puhuttu eli aski ei ole aivan äänetön, mutta ei haittaa mua pätkääkään...NIIN ja ne BMW päivät, fiilis oli hieno tuhansia bimmeri kuskeja monesta eri maasta ja pyöriä ympäri garmishia...ei oikeen pysty kuvaileen suosittelen kokemaan itse...joo taas tällaisia ympäripyöreitä vastauksia, mutta en usko että petyt pyörääsi kaikin puolin hieno peli...ite kun en usko nipponilaisiin alkuunkaan, ajanut olen vaan en omistanut, miksi ostaa kaukoidässä tehty pyörä kun kotoisessa euroopassakin on pajon hyviä pyörätehtaita!!

Viime vuonna tuli 8500km F 800 S:n mittariin ja siitä about 2000km 2-päällä.

Eipä MP-Maailman toimittajalla ainakaan ollut Rautaperseajon jälkeen Äffän takaritsistä tai kyydissä olemisesta mitään valitettavaa
wink.gif

Back