• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tahko ski&afterski vol.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos kaikille osallistuneille... Nyt on nukuttu liskot pois, mutta kyllä oli naama turvoksissa aamulla..
tounge.gif

Lähden lepuuttamaan itseäni kauas pois joten Himoksella lisää!
033102beer_1_prv.gif
crazy.gif

Jees, kiitoksia TAAS kerran kaikille....
biggrin.gif
Laskut jäi loppujen lopuksi aika vähiin kun käynti Pehkussa venyi hieman odotettua pitempään.
tounge.gif
Mutta lasketaan sitten Himoksella senkin edestä, eikös juu....? Kaikki meni loistavasti ja hauskaa (lue rankkaa) oli, tappiolistalla ainoastaan henkinen/fyysinen terveys, hanskat, pipo ja kuoletettu Visa. Tosin laukku vielä purkamatta.
Jos puoletkaan koko porukan välillä hävinneinä olleista kamoista olisi jäänyt tielleen, olisi Nilsiään voinut perustaa sekatavarakaupan, kilpailijan Tuurille.
buttrock.gif

Mein Gott, olihan humpat. Vieläkin nykii...
crazy.gif
Noh, huomenna on jo taas ihan ihminen. Hyvä oli meininki, ja vauriotkin taisi olla pelkästään taloudellisia ja henkisiä, mitään pysyvää fyysistä ei tällä kertaa tainnut sattua edes Sumpalle...
tounge.gif
On muuten aika yllättävää, miten paljon sellanen pitkä kuus tuumaa paksu täyspuinen baaripöytä antaakin periks murtumatta, kun sen päällä hyppii kymmenkunta orggilaista (ml. petri => kaks normaalikokosta äijää), suorittaen lähes täydellisyyteen hiottua koreografista liikesarjaa.
Vielä ku sais kamat joskus takas. Toisaalta paluumatka oli helppoa suorittaa pelkkää Siwan muovikassia kantaen...
biggrin.gif

Ai niin... mun suksibotskista löytyi sitten kaks ylimääräistä lumilautaa ja yhdet sukset sauvoineen. Saa noutaa, ken omakseen tunnistaa.
biggrin.gif

Mielellään pian, ennenkuin varkaat vievät.

Ai niin... mun suksibotskista löytyi sitten kaks ylimääräistä lumilautaa ja yhdet sukset sauvoineen. Saa noutaa, ken omakseen tunnistaa.
biggrin.gif

Joo oliskohan ne mun??
biggrin.gif
Tullaan vielä tänään illalla!

Kiitos vaan kaikille "managerinkin" puolesta.
Jaloissa, selässä, yms.. paikoissa joissa en tiennyt edes lihaksia olevan on ihan jumissa...
biggrin.gif

sanoi:
Kiitos kaikille mukana olleille mahtavasta seurasta
bowdown.gif

ME ROKATAAN !!!
Todellakin ja tosiaan kiitokset huippu reissusta!! Sumppa sun pipos löyty mun sängystä kun oltiin lähtöä tekemässä mökiltä. Älä kysy miten se sinne on eksyny...?
033102beer_1_prv.gif

biggrin.gif

Ai sielläkö ne mun sukset onkin!
tounge.gif
Noutaja tulee kunhan kerkiää. Enää puuttuu sit se lauta..
biggrin.gif

Joo kiitsit kaikille mahtavasta seurasta! Ei ollut todellakaan mikään löhöloma, laihtunu varmaan monta kiloa Pehkubaarin pöydällä ja Piazzan afterissa joratessa.. ja kävin mä rinteessäkin! On semmonen jumitus päällä jaloissa, olisikohan jotain tekemistä mm. vaativien Call On Me-koreografioiden kanssa
wink.gif

Mä väsäsin tollasen pienen kertomuksen, joka löytyy myös tuolta meiän kotisivuilta (allekirjoituksessa). Laittelen kuvat tonne sivujen galleriaan iltasella...

matkakertomus

Joo, kiitokset allekirjoittaneenkin puolesta!  
062802jumpie_prv.gif

Pojille muistutus, et kannattaa pestä meikit jo illalla, ni et illan missi on taas aamulla jussi. Ei tarvii säikähtää sit peilistä katellessa, et kenen prkl vierestä sitä on taas herättykää..
tounge.gif
biggrin.gif

Chrysleri saatiin kuulemma eilen hinattua Tahkojärven rannasta Kuopioon, valtuutettuun huoltoon. Avaimet saapuvat huomenna, ja jos kaikki menee kuten pitää, saamme auton takaisin ensi viikonloppuna. Operaatiossa avustaneet liukurit voivat kuulemma hyvin ja todennäköisesti jatkavat elämäänsä hinausliike Lyytikäisen nuorimman sukupolven huvittajina
smile_org.gif

Tahtooko joku Tahkolle ens viikonloppuna?
wink.gif

No tää reissu menee kyllä todella putkeen.... Muistatteko arvon kyytiläiset mun "ylihysterian" siinä yhen traktorin kohalla kun välähti oudosti... Ei se, ei todellakaan ollut traktorin vilkku. Ja kyllä, siellä traktorin takana oli nopeusvalvontakamera piilossa...

Ainakin sikälimikäli tämä tapahtui Suonenjoella klo 11:45... että sellasta Leppävirran poliisilta tänään... kiitos kuulemiin!

Edit: niin... 80-alueella 99km/h... Olenko nyt bomberi ja kaahari? Harmi, ettei ollu meikkiä silloin, ois tullu nätimpi kuva
smile_org.gif

Back