kateellinen...juopot....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kateellinen...juopot....
joo...kateellinen...juopot....
Joo oliskohan ne mun??Ai niin... mun suksibotskista löytyi sitten kaks ylimääräistä lumilautaa ja yhdet sukset sauvoineen. Saa noutaa, ken omakseen tunnistaa.![]()
Mielellään pian, ennenkuin varkaat vievät.
Todellakin ja tosiaan kiitokset huippu reissusta!! Sumppa sun pipos löyty mun sängystä kun oltiin lähtöä tekemässä mökiltä. Älä kysy miten se sinne on eksyny...?sanoi:Kiitos kaikille mukana olleille mahtavasta seurasta![]()
ME ROKATAAN !!!
Ai sielläkö ne mun sukset onkin!Ai niin... mun suksibotskista löytyi sitten kaks ylimääräistä lumilautaa ja yhdet sukset sauvoineen. Saa noutaa, ken omakseen tunnistaa.![]()
Mielellään pian, ennenkuin varkaat vievät.
Juuh, mun vauriot rajoittuu tällä kertaa vaan kurkkukuppaan, mikä on hyvinkin ikävä tautiHyvä oli meininki, ja vauriotkin taisi olla pelkästään taloudellisia ja henkisiä, mitään pysyvää fyysistä ei tällä kertaa tainnut sattua edes Sumpalle...![]()
Et arvaakkaan... Saivatpahan oppitunnin pöytätanssin peruskoreografeista!Ja näin on taas kerran motoristien mainetta ja kunniaa kasvatettu![]()
![]()
![]()
sanoi:Mä väsäsin tollasen pienen kertomuksen
Mut niit kelkkoja kului illalla...Et arvaakkaan... Saivatpahan oppitunnin pöytätanssin peruskoreografeista!Ja näin on taas kerran motoristien mainetta ja kunniaa kasvatettu![]()
![]()
Ja harvalla reissulla sentään Chrysleria pulkassa vedetään...![]()
![]()
![]()
Hyvin optimoitua rikesakonkeräämistä; pari kilsaa tunnissa lisää vauhtia ja olis menny sakon puolelle...niin... 80-alueella 99km/h...