MadMan, vieläkö sukkulassa on tilaa yhdelle perämiehelle...?
Oli alunperin tarkotus pukata mestoille omalla autolla, mutta tuo kimppakyyti kuulostaa aika hyvältä optiolta.
Juu, yks vielä mahtuu, jos saat ittes lähdön aikaan ympättyä johonkin PK-seudun ja Tahkon välimaastoon. Kerro mistä haetaan, niin mä kerron koska.
Tervetuloa
Bene! No mä asun Espoossa Kivenlahdessa, mutta se on kauimmaisessa reunassa lännessä, joten sinänsä ei varmaan ihan matkanvarrella? Jos asiaa helpottaa, voin mennä esim. Perkkaalle duunipaikalle omalla autolla ja hypätä sieltä kyytiin, helpottasko se yhtään?
No Perkkaahan sattuu kyllä reitin varrelle, joten helpottaahan se himppasen. Eipä tosin toi Kivenlahtikaan mielettömän kaukana ole kun Kauniaisista lähdetään.
Ihan itse saat päättää kuinka paljon vaivaa näet. Laita mulle sitten vaan privana paikka/osoite mistä noudetaan ja puhelinnumero sen varalta kun kuitenkin eksytään, niin homma hoituu...
Noin aikataulullisesti ois varmaan eduksi jos tomi pääsisit Perkkaalle. Jos anna vaikka haluis tulla mun luokse, niin sit me oltais kaikki kolme kätevästi siinä Leppävaaran kulmilla
Ei millään pahalla madde sun idealismia kohtaan, mut tohon aikaan klo 7-8 aamuruuhkassa ei kannata suunnitella kauheen montaa mutkaa ja poimimissuuntaa, jos meinataan ikinä päästä ulos pk-seudulta ajoissa..
Jos kyyti lähtis Kauniaisista siten, et olisitte klo 7 Olarissa, te ehtisitte hyvällä tsägällä 7.30 Leppävaaraan (huomioiden et Kaitsu on kuitenkin myöhässä
), ja ehkä oltais 8.00 Koivukylässä.. 8.30 päästäs ehkä oikeesti liikkeelle.
Ei se katsos suju täällä cityssä niin nopsaan tuo siirtyminen kuin siellä maalla