• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TÄhdet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Baby-G
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kun kirjoittelee tarpeeksi puutaheinää, niin tähtiä syttyy. Muistaakseni sadasta tulee eka tähti ja VIP jäsen status. Kun saa VIP jäsenyyden, voi muuttaa tekstin siinä avataren alla mieleisekseen. Siihen asti joutuu kärvistelemään "polkypyöräilijä" "mopoilija" yms statuksen kanssa..

smile_org.gif

Tähtiä saat foorumiin rustaamasi tekstin tasosta ja muusta käytöksestä, Vip:iksi pääsee kun on kirjoittanut 100 viestiä......

Tähtiä saat foorumiin rustaamasi tekstin tasosta ja muusta käytöksestä....
Tuo ois muuten hyvä! hankalampi vaan toteuttaa.. ne tulee määrän mukaan

edit: ...Ainakin näin olen käsittänyt. Sitten kun alkaa tulla sellasia pieniä neliöitä, niin ne tulee ainakin tekstin tasosta ja käytöksestä. Niistä saattaa saada myös kenkää foorumilta, mutta ei niitä saa, ellei ole toooosi tuhma
tounge.gif

Kai noihin tahtiin on joku selitys, pelkka postien maara ei sita maarita?

Ja vip-jasenekshan paasee ihan spammaamalla..

Kai noihin tahtiin on joku selitys, pelkka postien maara ei sita maarita?
Oho! Sullahan ei oo ku neljä.. ja Jassulla vaan yks. Te ootte varmaan jotenkin viallisia tuola kannassa, koska monella vähemmän kirjottaneella on viis. Ja kyl mä oon aina aikasemmin luullu, et ne ois ihan määrän eikä laadun mukaan, muutenhan mä oisin saanu täydet tähdet jo ekan viestini jälkeen
tounge.gif

Kyä ne ihan viestimäärän mukaan tulee, ne tähdet, mutta sitä en tiedä, miksi joillakin paljon kirjoittaneilla (modeilla) niitä ei ole viittä..
omg.gif
Elämässä pitää olla mysteerejä.

Kyä ne ihan viestimäärän mukaan tulee, ne tähdet, mutta sitä en tiedä, miksi joillakin paljon kirjoittaneilla (modeilla) niitä ei ole viittä..      
omg.gif
No sitahan tassa ihmetellaan..

Kyllapa ois ihan hienoo jos joku tietava ihan vastaisi, vai kuuluukohan tama kysymys samaan kategoriaan kun uusien viestien hakulomakkeen luetuks merkkaaminen, etta vaikka kuinka monesti kysyy, vastausta ei tule
baaa.gif

omg.gif

Kyllapa ois ihan hienoo jos joku tietava ihan vastaisi, vai kuuluukohan tama kysymys samaan kategoriaan kun uusien viestien hakulomakkeen luetuks merkkaaminen, etta vaikka kuinka monesti kysyy, vastausta ei tule  
baaa.gif
Juu, nain nakyy olevan..
nixweiss.gif

omg.gif
Teillä on kuitenkin mennyt vaan toi laskuri ympäri kun olette jorisseet ihan liikaa
biggrin.gif

Ei vaan, se valistunut arvaus[tm] olisi että tuo tähtimäärä jämähtää siihen mitä teillä oli silloin kun teistä tuli moderaattoreita, kun kerran kaikilla tavallisilla kuolevaisilla noi tähdet näyttää menevän ihan suoraan viestien määrän mukaan - vai onko tähän esittää joku, jolla näin ei menisi?

Mie oon luullu ett tähtiä tulee ylinopeus sakoist...
confused_orig.gif

Mut ei oo tullu...
sad_orig.gif
No, mulla ois sitten
star.gif
star.gif
star.gif
star.gif
star.gif
star.gif
star.gif

cool.gif

Edit: Laskin joskus aikoinaan että oon maksanu sakkoja n. 10000-15000mk.  
confused_orig.gif
Ja alkuun olin "opiskelia" tai jollain muulla syyllä sain päiväsakkojen hintaa alaspäin... Niin kuin nyt viimeks syksylläkin lähti satku (€) pois summasta...

Back