Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo ois muuten hyvä! hankalampi vaan toteuttaa.. ne tulee määrän mukaanTähtiä saat foorumiin rustaamasi tekstin tasosta ja muusta käytöksestä....
Nimen omaan ja jos asiaa alat kirjoitella, niin tähtien määrä sen kunKun kirjoittelee tarpeeksi puutaheinää, niin tähtiä syttyy.
Jep - ja jokaisesta "rock"-sanasta lähtee aina kans tähti veksNimen omaan ja jos asiaa alat kirjoitella, niin tähtien määrä sen kunKun kirjoittelee tarpeeksi puutaheinää, niin tähtiä syttyy.
pienenee.
juu-u.Ja vip-jasenekshan paasee ihan spammaamalla..
Oho! Sullahan ei oo ku neljä.. ja Jassulla vaan yks. Te ootte varmaan jotenkin viallisia tuola kannassa, koska monella vähemmän kirjottaneella on viis. Ja kyl mä oon aina aikasemmin luullu, et ne ois ihan määrän eikä laadun mukaan, muutenhan mä oisin saanu täydet tähdet jo ekan viestini jälkeenKai noihin tahtiin on joku selitys, pelkka postien maara ei sita maarita?
No sitahan tassa ihmetellaan..Kyä ne ihan viestimäärän mukaan tulee, ne tähdet, mutta sitä en tiedä, miksi joillakin paljon kirjoittaneilla (modeilla) niitä ei ole viittä..Elämässä pitää olla mysteerejä.![]()
Jassu on Rock'n'roll -hemmo ja kuten sanottu rokatessa tähdykätOho! Sullahan ei oo ku neljä.. ja Jassulla vaan yks. Te ootte varmaan jotenkin viallisia ...Kai noihin tahtiin on joku selitys, pelkka postien maara ei sita maarita?
Juu, nain nakyy olevan..No sitahan tassa ihmetellaan..Kyä ne ihan viestimäärän mukaan tulee, ne tähdet, mutta sitä en tiedä, miksi joillakin paljon kirjoittaneilla (modeilla) niitä ei ole viittä..Elämässä pitää olla mysteerejä.![]()
Kyllapa ois ihan hienoo jos joku tietava ihan vastaisi, vai kuuluukohan tama kysymys samaan kategoriaan kun uusien viestien hakulomakkeen luetuks merkkaaminen, etta vaikka kuinka monesti kysyy, vastausta ei tule![]()
Teillä on kuitenkin mennyt vaan toi laskuri ympäri kun olette jorisseet ihan liikaaNo sitahan tassa ihmetellaan..Kyä ne ihan viestimäärän mukaan tulee, ne tähdet, mutta sitä en tiedä, miksi joillakin paljon kirjoittaneilla (modeilla) niitä ei ole viittä..Elämässä pitää olla mysteerejä.![]()
No, mulla ois sittenMie oon luullu ett tähtiä tulee ylinopeus sakoist...![]()
Mut ei oo tullu...![]()