Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako vanhan takas? Noi on niin rumat!Nyt on special-tähdet MotOrg ry:n jäsenilläkin![]()
Mina myos tahdon vanhat pienemmat, kiitos.Saako vanhan takas? Noi on niin rumat!Nyt on special-tähdet MotOrg ry:n jäsenilläkin![]()
![]()
Ääni tälle vaihtoehdolleSaako vanhan takas? Noi on niin rumat!![]()
No ei sit...Ääni tälle vaihtoehdolleSaako vanhan takas? Noi on niin rumat!![]()
![]()
Jeps! mä haluun vanhat kans takasÄäni tälle vaihtoehdolleSaako vanhan takas? Noi on niin rumat!![]()
![]()
Minäkin haluaisin ne pienemmät, kiitosÄäni tälle vaihtoehdolleSaako vanhan takas? Noi on niin rumat!![]()
![]()
Ja demokratia kiittää.No ei sit...
Ja mä jäin edelleen ilman tähtiäNo ei sit...
Oles ny hiljaaJa mä jäin edelleen ilman tähtiäNo ei sit..., saat**a kun nää työt häiritsee tänne kirjottelua, ei pysy ajan hermolla![]()
![]()
No mä haluun ainaki nähä miltä ne speciaalitähdet näytti ku en ehtiny![]()
Niin mäkin haluan ne ois paljo lesommat.No mä haluun ainaki nähä miltä ne speciaalitähdet näytti ku en ehtiny![]()
Joo, ja se sääpalvelukin on turha - saisko senkin pois tilaa viemästä? ..Jassun ekasta viestistä eteenpäin alko jo naurattaa.
Ei kelpaa mikään ei.![]()
![]()
Laita avokämmen näytölle, vedä kynällä reunaviivat ja väritä tuotos ruskeaksi x5.No mä haluun ainaki nähä miltä ne speciaalitähdet näytti ku en ehtiny![]()