• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

taas superminimotoilemaan 28.11.2006 klo:20.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
köpi olit nopee
Niin tänään, mutta mites huomenna?
wink.gif
Jep, se jääköön nähtäväksi kuinka nopea kukin on huomenna.

kavanakin nimi puuttuu...............
wink.gif

Piipulla tais tulka lukikirjoitushäiriö
tounge.gif
...... sori
blush.gif
koko eukko on yhtä häiröö.....välill vaa vähän pahemman laatusta.....kuhan muistais vetää niit raidallisiiki pillereitä
tounge.gif

kyll mä siel kypärähattuja näin...tosin osastossa likaset....mä otan oman hupun messii ja luultavasti kengätki....et saan vaihettuu kolmoselle
tounge.gif
meinaan aika jäykät vaihteet....tai sit mul ei vaa voimia...
wink.gif

....ni ja mä ainaki aion olla se hitain.....
biggrin.gif

edit: hanskat oli ihan per****tä ....eli ne otan ehottomasti messii...... jos vaa muistan..
blush.gif

Ottakaas joku siellä taas kuvia niin nähdään miten menee.....jos vaikka uskaltautuisi mukaan joskus.
062802moto_prv.gif
crazy.gif

Mä voin myös poimia kyytiin Espoo-Länsi-Vantaa akselilla kyytiä tarvitsevia, jos Jassu vaikka jäät ilman kuljetusta.

Kotona ollaan ja seuraavaa kertaa jo odotetaan, oli se vaan niin hauskaa. Pienten alkukangerteluiden jälkeen ajaminen alkoi jo jotenkin sujuakin.

Kuvia laittelen kunhan tässä kerkeen niitä katella ja säädellä.

Joo kiitoksia kaikille taas ajoseurasta! Hyvin jätkät vetää
bowdown.gif

Oli kyllä älyttömän hauskaa. Mahtaako näin hauska toiminta olla edes laillista?
omg.gif

oli taas sika kivaa
062802jumpie_prv.gif

harmi et kaik halukkaat ei mahtunu ajamaan
sad_orig.gif
eli vaik mulle sanottii eilen et viidel mopol pääsee ajamaan....ni se on aina vaa neljällä....koska yks on vara mopo... kolmes ryhmäs ajettii...voishan siihen tuntii hyvinki saada viel yhen ryhmän...koska ne edelliset oli myöhässä....joten veivät meiltä aikaa....
062802moto_prv.gif

mä toivon et jassu joi sen köpin viski pullon ja vahingossa tuhos kaik valokuvat....
biggrin.gif
voisiksä tuhota mun pään siit yhest kuvast ...please...
bowdown.gif
tai tietty mielellään koko kuvan
wink.gif

ens tiistaina uudestaa....
sport05.gif

edit...taas kirjotus häikkää...

Mäkin tulin vaan fiilistelemään ja äkkiä vaan huomasin , että mulla on ajohaalarit päällä...

Jotenkin kiikkeriä pikku "penteleitä"...mut hauskaa..

Jee!!! oli kyl törkeen hauskaa. MattiR:kin veti aivan tosissaan
tounge.gif

Olikos se betonki joka kokeili vm-kartingin polvipalojen kestävyyttä aika reippaan näköisessä käännöksessä "maalisuoran" jälkeen.

Nyt on kyllä aivan pakko alkaa junaileen jotain vakiovuoroa mini supermotoille. Pääsis ajaan vähän kauemmin kun tuon 10 minuuttia.
Just kun alkaa lämpeemään niin heti alkaa vilkkuvalot vilkkua ja ajo päättyy.

Niin ja köpi olit nopeempi
smile_org.gif

Tulin vaan katsomaan ja Piipu pentele .. löysin itseni radalta .. mutta kivaa oli ..
tounge.gif

smile_org.gif
millään ihan noin kiikkerällä en muista ajaneeni viimeaikoina ...
Oli kuin hieromakonella olisi ajellut. Lopussa kutitti jalanpohjia ihan hirveästi ..
biggrin.gif

Piipulla oli 2 sec parempia kierrosaikoja kuin minulla .. KAAHARI ..
bowdown.gif

Back