• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

taas superminimotoilemaan 28.11.2006 klo:20.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Ei nois oo tehoo
sad_orig.gif

Onhan noissa kaksi kertaa nii paljo ku niis ku Vermos kiertää
wink.gif

Tietääks kukaa paljo oli tehoo siin mopos mil Tasaris pörrättiin?

no nyt mää ymmärrän...
smile_org.gif

ja kyll mä luulen et tonnekki pääsee halvemmalla omilla pyörillä.....
ei mull oo varaa pitää kahta pyörää...tai saatika ostaa...ellei lotto voitto napsahda..
smile_org.gif
eli mää jatkan tuol käyntiä sillon ku fyffee on ...ni pääsee vähän fiilistelee...ja sithän se kevät taas koittaa ja pääsee omall pyöräl vetelee
062802moto_prv.gif

eli jos jostain yhtäkkii saan 500 e ylimäärästä ni mesissä...mut pikkasen epätoden näköstä
sad_orig.gif
bawling.gif
Älä nyt heti tuomitse ajatusta
biggrin.gif
Tämähän on tällaista pitkän aikavälin haaveilua... Suunnitteleminen ja haaveileminenhan on ihan huippua
062802jumpie_prv.gif
...pitää kuitenkin alkaa selvitteleen ja junaileen, jos sitä vaikka joskus olis tuollainen tunnin kaahausvuoro jossain.

Varmaan tuolla tulee käytyä tämä talvi. Niin ja jos mä ostan tuollasen mopon niin saat sit lainaa sitä sillä ehdolla että et keuli hirveesti tai kaadu... ainakaan pahasti
wink.gif

Lähden tästä lottoamaan
smile_org.gif
....jens...jens...oikea käteni....
biggrin.gif
en mää mitää tuomitse....siis idea hyvä....totesin vaa lyhkäsesti sanottuna et mull ei ainakaa täll hetkell massii..
biggrin.gif
kukaa vaa ei ikinä ymmärrä mua oikein...
biggrin.gif
ku oon tämmönen hössöttäjä...
sad_orig.gif
tounge.gif

nii ja selvitelkää te vaa...ni mä oon sit messis jos lottovoitto (pää voitto) napsahtaa kohille
biggrin.gif

ja en mä kyll uskaltais sun pikkusta lainaa ku kummiski keulisin...
wink.gif

Paljonko noilla pääsee, jos vaikka ööö... ajaisi suoraan vaikka lentokentällä? Tehot?
Vai tehotko vaan kiinnostaa. Haluutko sä tuollasen johonkin lentokenttäajoihin tai varttimailille
idea3.gif

Kai noi kulkee yli sataa varsinkin jos kuljettajana on tällainen neuvolassa punnittava
smile_org.gif
Onko noi puhtaasti ratavehkeitä? Mistään mitään ymmärrä, mut eikös tuollaista saisi maastovehkeenäkin? Sellaiselle voisi olla käyttöä radan ulkopuolellakin.
smile_org.gif

Samoja mopoja ovat maastoon ja radalle. Renkaat/vanteet vain vaihtuu käyttötarkoituksesta riippuen. Mä ajattelin, että jos nyt tulee tuollanen mopo hommattu niin ehdottomasti pitää olla kahdet vanteet - voi ajellla sisällä ja ulkona kesät talvet
062802moto_prv.gif

**ttu: voisit olla hauska näky tuollasen pikkumopon selässä kun oot tuollanen hukkapätkä.

Back