• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

taas superminimotoilemaan 28.11.2006 klo:20.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
köpi teki ovelat
wink.gif
just meinasin lähtee duuniin,,,nyt oli viel pakko tulla laittaa tää..
cool.gif

eli sinne vm kartincenteriin....myllykyläntie 3, 01760....
ja taas se 20-21.00 vuoro ...ja taas sillä varauksella et siihen on tullu joku yksityistilaisuus ni sit ei päästä.....
062802moto_prv.gif

edit: eli 16 e /10min ...10 kerran sarjalippu 140e eli yks kerta 14 e

mukana tietty
062802jumpie_prv.gif
....yheksän hengee ajeli viimeks ja kaik kerkes vetää kerran........eli nytki varmaa ei enempää ku yheksän...ellei saa viel sitä yhtä pyörää käyttöön....selvitän sen myöhemmin....voi vaddu nyt tulee kiire duuniin.....
biggrin.gif

Kyllä sen neljännenkin prätkän varmasti saa käyttöön, eli ainakin 12 mahtuu. Ja tunnissa ehtii vetää varmaan sen neljännenkin setin, eli veikkaisin, että 16 henkeä mahtuu. Hyvähän se on toki varmistaa. Ja oikein hyvällä säkällä se viideskin mopo on tullu jo pajalta takaisin, sittenhän jengiä mahtuu taas vähän lisää. Luulenpa, että viimeks 3+3+3 -jaottelu johtui ainoastaan siitä, että meitä oli kolmella jaollinen määrä
smile_org.gif

Pitäsköhän mun taas lähteä näyttämään ajolinjoja Mädärille...
Eli varauksella mukana.

Voivoi... valitettavasti pojat taitaa joutua kattelemaan vaan toistensa jarruvaloja, mulla kun on budjetointiongelmia. Ostaisko 20 kiloa perunoita vai ajaisko 10 minuuttia mopolla
tounge.gif

Ja oikee syyhän on tietysti se, että mä pelkään tappiota
biggrin.gif

Rehtorikin ohittaa sut sitten kierroksella... kahdesti
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif
mä en kyll sadan vuoden treenilläkää kykene tuohon suoritukseen.....
tounge.gif

mädäri kyllähän pojat sulle kolehdin mielellään kerää...pelkästään siitä ilosta et pääsee ajaa sun perässä...
biggrin.gif

viis pyörää pitäis olla käytössä ens tiistaina...eli kyll jengii mahtuu hyvinki
062802moto_prv.gif

eli mukana:
piipu
theseus
köpi
jens
mad man

edit:mädäri lisätty

mädäri kyllähän pojat sulle kolehdin mielellään kerää...pelkästään siitä ilosta et pääsee ajaa sun perässä...
biggrin.gif

viis pyörää pitäis olla käytössä ens tiistaina...eli kyll jengii mahtuu hyvinki
062802moto_prv.gif
No ei tässä ole tarkoitus toistenkaan lompakkoja verottaa mun hauskanpidon vuoksi. Kyllä toi vielä vahvassa harkinnassa on, viis pyörää kerrallaan ja yhteislähtö, niin saadaan vähän meininkiä radalle
biggrin.gif
Mut harkitaan ja katellaan miten rahatilanne kehittyy.

Kyl mää sun perunat maksan, ei se siitä saa jäädä kiinni.

Ehkä myös mukana, en vielä ens viikon aikataulua 100% varmasti tiedä - mutta jos se antaa sen verran periksi niin tulossa olen.
smile_org.gif

pitäiskö ostaa se 10 keeran sarjakortti....se ois 140 e....säästäis 2 egee per kerta ...mitäs mieltä?

...kyl sä mädäri tuut messii
thumbs-up.gif
mä voin maksaa sut liksa pitäis tulla maanantaina.....tarjoot sit joskus mulle
smile_org.gif

edit:per kerta lisätty...

Voiko sinne tulla tiistaina omalla nelari-mini-
062802moto_prv.gif
:lla samaan aikaan kurvailemaan?

Thumpstar odottaa ulkoiluttajaansa tallissa. Ruostuu vaan, jos on koko talven käyttämättä.

Eikö ne anna varata sitä tuntia meille? Jos sanotte että meidän lössi täyttää koko sen ajovuoron...

Voiko sinne tulla tiistaina omalla nelari-mini-
062802moto_prv.gif
:lla samaan aikaan kurvailemaan?

Thumpstar odottaa ulkoiluttajaansa tallissa. Ruostuu vaan, jos on koko talven käyttämättä.
ku mä kysyin niiltä et voidaako varata koko tunti ja paljonko maksaa....ni ne kysy et onko omat pelit ja vehkeet.....

eli ei välttämättä oo ongelma.....soita niille ja kysy....luultavasti voit saada halvemmallaki...mut meil muil on taas sit vuokra pärrät...mut luulis et se ei haittaa...
nixweiss.gif

kysynkö mä vai kysytkö ite ...
nixweiss.gif

Back