Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uutinen ei kerro, miksi moottoritiellä ohituskaistaa ajanut henkilöauto veti liinat kiinni. Oliko edessä jokin este vai tekikö vaan kiusaa? Minusta se ei ole normaalia enkä ainakaan minä osaa varautua sellaisiin. Tuollainen ajotyyli ei sovi moottoritielle.oliskohan turvavälistä ollu tässä tilanteessa apua/hyötyä![]()
kuullostaa taas siltä että on ajeltu liian lähellä.noi on yllättäviä tilanteita ku edessä oleva päättää vetää liinat kiinni
Noissa tilanteissa kannattaa kääntää tuppi nurin kunnolla, niin kerkiää vetämään riittävän ison kaulan ja pääsee irti tuning-Teroista. Ei meinaan paljon kannata jäädä kokeilemaan, miten käy kun tuning-Tero törmää prätkään. Itse Hesarissa uutisoidun onnettomuuden osalta voi olla kyseessä kiusanteko, mutta voi olla niinkin, että prätkän ja edessä olevan kotilon väli oli liian pieni. Mene tiedä. Olen nähnyt monen "tosimotoristin" ajan hyvin lähellä edessä olevaa autoa enkä ymmärrä sellaista, koska se on selkeä turvallisuusriski. Kannattaa mieluummin tempaista ohi reippaasti ja hakeutua ajamaan "väljemmille vesille" niin, että autoja ei ole aivan lähellä. Tuolla systeemillä pärjää kehäteillä hyvin, mutta kaupungissa ei. Toisaalta esim. kilokyykyllä ei ole mitään järkeäkään mennä köröttelemään jonnekin stadin keskustaan.hmm..ettei vaan olis ollu tahallinen liinat kiinni meininki??
offftopiccina kysymykseeni liittyen: mitenkään nyt tähän tapaukseen liity mutta kyllä oli eilen taas lapsellista touhua tiksissä paikallisilla tiksituningeilla...teknoshelliltä olin lähdössä pärrällä kun ulos marssi sakki lökäpöksyjä,jupisten enemmän ja vähemmän myönteisiä asioita rätkäilijöistä...hetken päästä tulikin sitten jonnin verran "kiusattu" olo kun sivicci ajaa takana kilvessä kiinni ja edessä ajaja jarruttelee ja kiihdyttelee vähän väliä!!!![]()
![]()
normaalisti olisin näyttänyt kyllä kansainvälisiä käsimerkkejä ja vääntänyt sen tupin nurin,mutta olin
juuri tuntia aikaisemmin hakenut pyörän talviteloilta joten...
joo,en ollu lukenu uutista,mutta nyt sen luettuani sain jo käsityksen tilanteesta.helvettiäkö ne jarruttelee siellä nopeempien kaistalla.toivottavasti oli hyvä syyUutinen ei kerro, miksi moottoritiellä ohituskaistaa ajanut henkilöauto veti liinat kiinni. Oliko edessä jokin este vai tekikö vaan kiusaa? Minusta se ei ole normaalia enkä ainakaan minä osaa varautua sellaisiin. Tuollainen ajotyyli ei sovi moottoritielle.oliskohan turvavälistä ollu tässä tilanteessa apua/hyötyä![]()
kuullostaa taas siltä että on ajeltu liian lähellä.noi on yllättäviä tilanteita ku edessä oleva päättää vetää liinat kiinni
Hätäjarrutus moottoripyörällä voi olla vähän vaikeempi kuin autolla. Moottoripyöräilijän syyllistäminen ilman faktoja on turhaa.
...niin no oli/on vähän vielä tuntumat kadoksissa talven jälk.ettei pahemmin viittiny kunnolla räväyttää menemään,ja mun tuurilla siinä vaihees olis tiätty kissalanpoijjaat tullunna sopivasti vastaanNoissa tilanteissa kannattaa kääntää tuppi nurin kunnolla, niin kerkiää vetämään riittävän ison kaulan ja pääsee irti tuning-Teroista.
Niin, tai sitten voi vain pysähtyä kahdeksi sekunniksi tien laitaan ja antaa Terojen mennä. Jos Terotkin pysähtyvät ja uskaltautuvat ulos kotilostaan (tätä ei tosin ole todistettavasti koskaan tapahtunut) niin sitten voi antaa vähän nenulikipeää.Noissa tilanteissa kannattaa kääntää tuppi nurin kunnolla, niin kerkiää vetämään riittävän ison kaulan ja pääsee irti tuning-Teroista.hmm..ettei vaan olis ollu tahallinen liinat kiinni meininki??
offftopiccina kysymykseeni liittyen: mitenkään nyt tähän tapaukseen liity mutta kyllä oli eilen taas lapsellista touhua tiksissä paikallisilla tiksituningeilla...teknoshelliltä olin lähdössä pärrällä kun ulos marssi sakki lökäpöksyjä,jupisten enemmän ja vähemmän myönteisiä asioita rätkäilijöistä...hetken päästä tulikin sitten jonnin verran "kiusattu" olo kun sivicci ajaa takana kilvessä kiinni ja edessä ajaja jarruttelee ja kiihdyttelee vähän väliä!!!![]()
![]()
normaalisti olisin näyttänyt kyllä kansainvälisiä käsimerkkejä ja vääntänyt sen tupin nurin,mutta olin
juuri tuntia aikaisemmin hakenut pyörän talviteloilta joten...
Älä nyt romuta Bomberin ajatus tappajarekoistaKäsittääkseni motoristin pelasti hyvin pitkälti rekkakuskin valppaus, oli ehtinyt jarrutella ajoissa. Ajanut siis ennakoiden?![]()