• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Taas Mennään! Kesäretki mallia 2018 (Videopäiväkirjaa tien päältä.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADVJuha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ADVJuha sanoi:
Hyvä! Mä tiedän yhden hyvän leiripaikan missä on just moottoripyörän mentävä pysäköintiuloke. Saa olla ihan rauhassa. Voin laittaa koordinaatit jos tarvis. :grin:

Hienoa settiä jälleen kerran, kyllähän näihin jää vähän koukkuun, iso kiitos. Kyllä vaan tää mopoilu on hieno harrastus ja taipuu niin erilailla eri ihmisten kerronnassa. Tietenkin nykytekniikka auttaa tässä huomattavasti, ei olla enää pelkkien Esso kerrontojen varassa.

Olen itse elokuun alussa tuolla pohjoisessa mopoilemassa ja Lofooteilla olisi myös tarkoitus piipahtaa, mielellään ottaisin nuo koordinaatit jos vaikka säät suosisi.

Alkaa olla jo toistoa mutta... Eihän tässä voi kun antaa kehuja noista videoista. Töllöohjelmat on järkeään huonompia.
10+ täältä, jatkoon. :thumbup:

Kyllä se niin on että kun näitä videoita katselee niin oma matkakuume vain kasvaa ja kasvaa. No muutama päivä enään ja sitten alkaa reilun 4 viikon retki.

Hienoja pätkiä joita on mukava katsella, kiitos! Mahtavaa, että joillain on silmää ja kykyä tehdä tuollaisia, drone ja kaikki. Tulee mieleen eräät toiset hienot pätkät joissa tuota samaa euforiaa haetaan vaan eri keinoin. "Journey to the Mountain Lakes" R.I.P. 10 vrk ja sama tila haussa Ruijassa.

Viimeksi muokattu:
ADVJuha sanoi:
Hyvä! Mä tiedän yhden hyvän leiripaikan missä on just moottoripyörän mentävä pysäköintiuloke. Saa olla ihan rauhassa. Voin laittaa koordinaatit jos tarvis. :grin:

:)- Ite oisin tallan varassa kääntäny mopon, mutta menihän se noinkin :häähää:

Re: Taas Mennään! Kesäretki mallia 2018 (Videopäiväkirjaa tien päältä.)

On kyllä hienosti tehtyjä videoita upeista maisemista. Ja tuo sun asenne elämään ja reissaamiseen on ihailtavaa.[emoji108]

Ainakin ennen norskeilla oli tapana soittaa torvea kun näkivät teltan tieltä käsin, etenkin öiseen aikaan. Jotkut haluavat näin tervehtiä retkeilijöitä. Paras olisi leiriytyä puskien tai kumpareen taakse. Vai vieläkö tuota esiintyy?

Viimeksi muokattu:
DoDo sanoi:

Juu kääntyy aika mukavasti keskijalalla kun kallistaa vaan pyörää tarpeeks :thumbup:

Oliko kuinka ruuhkassa tulla Moskenes-Bodo lautalla? Pitäneekö ostaa lippu ennakkoon? Ens kuussa tuonne:)
Kiitos!

Nii ja vuodesta toiseen mahtavia videoita !!

Oho!

Täällä on niin huonot nettiyhteydet että kesti aikansa ladata video. :)
Editti tuli valmiiksi jo aamun pikkutunteina. Pahoittelen jo etukäteen, video on tuotettu melko tummin silmin :grin:

Päivä 7

https://youtu.be/0ZP-njbTGN8

Viimeksi muokattu:
Oijoi, niin parasta matskua taas! :jippikaijee: Dronekuvat tuo mahtavan lisän edellisiin matkapäiväkirjoihin verrattuna, taidokkaat kuvakulmat ja niiiiin loistava kerronta tekee näistä videoista ihan mun lemppareita. KIITOS kun jaksat nähdä vaivaa ja tehdä näitä! Mahtava reissu sulla ollut ja nyt viimeistään tuli itselle päätös että Lofooteille on päästävä pian.

Suzu-ukko sanoi:
Kyllä se niin on että kun näitä videoita katselee niin oma matkakuume vain kasvaa ja kasvaa. No muutama päivä enään ja sitten alkaa reilun 4 viikon retki.

Neljä viikkoa! No siinä ehtii. Mahtavaa! Hyvää matkaa!

tst sanoi:
Hienoja pätkiä joita on mukava katsella, kiitos! Mahtavaa, että joillain on silmää ja kykyä tehdä tuollaisia, drone ja kaikki. Tulee mieleen eräät toiset hienot pätkät joissa tuota samaa euforiaa haetaan vaan eri keinoin. "Journey to the Mountain Lakes" R.I.P. 10 vrk ja sama tila haussa Ruijassa.

Kiitos ja Hyvää Matkaa! Hoidappa tämä turska-homma puolestani. :thumbup:

DoDo sanoi:

Joo-o. Tällä ajatuksella lähdin itsekin. Vallin kivet vaan eivät ottaneet pysyäkseen seisontatuen alla paikoillaan, kiilaantuivat ikävästi ja sitten loppui pokka ja taidot:blink::D

Kotarikuski sanoi:
Ainakin ennen norskeilla oli tapana soittaa torvea kun näkivät teltan tieltä käsin, etenkin öiseen aikaan. Jotkut haluavat näin tervehtiä retkeilijöitä. Paras olisi leiriytyä puskien tai kumpareen taakse. Vai vieläkö tuota esiintyy?

Ei soinnut torvi. Olin kyllä hyvin piilossa. Toissa vuonna Hammerfestin suunnalla soi huolella:)

Back