Mukana, tottakai ja ilman sädekehää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinpä. Onhan se toki vaikea pitää sallituissa nopeuksissa - ainakaan omaa pyörää kun noihin "kävelyvauhteihin" ei ole luotu, mutta mieluummin pyrin valitsemaan rauhallisen ajotavan siellä, missä joku jalankulkija/pyöräilijä/pikkumuksu yhtäkkiä saattaa hypätä eteen aiheuttaen ikäviä tilanteita. Mutta onneksi jokaisella on valinnan vapaus tehdä omat ratkaisut - ja elää niiden ratkaisujen mukaanJoo kaikki saa ajaa tyylillään, totta kai. Viime vuonna moni taajama kolari johtui nimenomaan kovista vauhdeista. Ja tosiaan siellä liikkuu noita puusilmä polkupyöräilijöitä ja kävelijöitä seassa. Olisi vaan ikävää lukea että joku motoristi tappoi jalankulkijan.
Kun ajetaan niin sitten mielummin tuolla muualla kun taajamassa.
höpö höpöOnhan se toki vaikea pitää sallituissa nopeuksissa - ainakaan omaa pyörää kun noihin "kävelyvauhteihin" ei ole luotu
Mun mielestä on kovin lapsellista torpata jonkun toisen idea noin rumalla tavalla.Musta nää "kampanjat" ja lupaukset on ihan saatanan typeriä ja lapsellisia...
Foorumin henki tänä päivänä...Mun mielestä on kovin lapsellista torpata jonkun toisen idea noin rumalla tavalla.Musta nää "kampanjat" ja lupaukset on ihan saatanan typeriä ja lapsellisia...![]()
Pakko nayttaa kylilla, kun ei tiella/radalla riita rahkeet?+1Kiristääkö vanne päätä? (Tarkoitan sillä sädekehää).
Huvittaa, kun jengi ottaa iltasella saunakaljan, noh, siitä amatoori heti kanniin. Sitten hurskastelemaan! Miettimään omaa hyvyyttä ja vetomiesten pahuutta.
En ole piiiiitkään aikaan nauranu näin makeasti!
Ajakaa miten ajatte, mä ajan omaa ajoa. Ihmisen täytyy olla jotenkin elämäänsä kyllästynyt virkamies kun fetissinä on ohjeistaminen.
Ihme jeesustelua. Saman lailla mennään ku aina ennenki.![]()
Nyyh.Mun mielestä on kovin lapsellista torpata jonkun toisen idea noin rumalla tavalla.Musta nää "kampanjat" ja lupaukset on ihan saatanan typeriä ja lapsellisia...![]()
Kauan tämä kestikin,arvasin oikein vielä kirjoittajankin,kyllä nauratti.Kiristääkö vanne päätä? (Tarkoitan sillä sädekehää).
Huvittaa, kun jengi ottaa iltasella saunakaljan, noh, siitä amatoori heti kanniin. Sitten hurskastelemaan! Miettimään omaa hyvyyttä ja vetomiesten pahuutta.
En ole piiiiitkään aikaan nauranu näin makeasti!
Ajakaa miten ajatte, mä ajan omaa ajoa. Ihmisen täytyy olla jotenkin elämäänsä kyllästynyt virkamies kun fetissinä on ohjeistaminen.