Viime vuonnahan joku vastaavan lupauksen antoi ja sai monta postausta asiasta. Eli pidetään taajamissa nopeus rajoitusten mukaisena. mä lupaudun tähän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannatan tätä.Viime vuonnahan joku vastaavan lupauksen antoi ja sai monta postausta asiasta. Eli pidetään taajamissa nopeus rajoitusten mukaisena. mä lupaudun tähän.
tottakai vanne kiristyy kun on kaikenmaailman nysväriä maantielläKiristääkö vanne päätä? (Tarkoitan sillä sädekehää).
Huvittaa, kun jengi ottaa iltasella saunakaljan, noh, siitä amatoori heti kanniin. Sitten hurskastelemaan! Miettimään omaa hyvyyttä ja vetomiesten pahuutta.
En ole piiiiitkään aikaan nauranu näin makeasti!
Ajakaa miten ajatte, mä ajan omaa ajoa. Ihmisen täytyy olla jotenkin elämäänsä kyllästynyt virkamies kun fetissinä on ohjeistaminen.
Näinhän olemme ajelleet?Viime vuonnahan joku vastaavan lupauksen antoi ja sai monta postausta asiasta. Eli pidetään taajamissa nopeus rajoitusten mukaisena. mä lupaudun tähän.
+1Kiristääkö vanne päätä? (Tarkoitan sillä sädekehää).
Huvittaa, kun jengi ottaa iltasella saunakaljan, noh, siitä amatoori heti kanniin. Sitten hurskastelemaan! Miettimään omaa hyvyyttä ja vetomiesten pahuutta.
En ole piiiiitkään aikaan nauranu näin makeasti!
Ajakaa miten ajatte, mä ajan omaa ajoa. Ihmisen täytyy olla jotenkin elämäänsä kyllästynyt virkamies kun fetissinä on ohjeistaminen.