• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-tiistai (Tampere) 5.6. kello 17.30 Lahdesjärven ABC (ellette parempaa keksi)!

LaMasquerade

Vauhti korjaa virheet
MotOrg ry jäsen
T-tiistai (Tampere) 5.6. kello 17.30 Lahdesjärven ABC (ellette parempaa keksi)!

No niin, kohta pitäis hakee pyörä huollosta, joten huomenna taas ajellaan, teemana uusista kumista pinta rikki.. :cruising:

Jos ei sada niin oon mukana. Mulla on kotiintuloaika klo21, että jos sais sen mukaan toivoa lenkin pituutta :grin:

Jep, keliä seuraillaan täälläkin..

Torstaiksi lupaisi parempaa. hmm..

[Edit: just päivitty tämäkin päivä vähän paremmaksi, pieni sateen mahdollisuus toki, mutta ihan ajokeliltä näyttää toistaiseksi tiistaikin...]

Viimeksi muokattu:
Kohta tulee vettä ainakin Hervannassa.. Mut anyways, mä kieppaan tuolta ABC:n kautta puoli kuudelta kun se on toiseksi lyhyimmän kotimatkan varrella joka tapauksessa.

Jos sataa ja/tai ei muita ole paikalla, niin yritetään ke/to uudelleen, jos taas muitakin ilmestyy niin ajellaan (sadekamppeet tankkilaukussa varmuuden vuoksi :D)..

Back