• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-ajot goes Makkara

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JGO:n perustelut ovat hyvät. Tärkeintähän on, että aktiivisia vetureita ja reitinsuunnittelijoita piisaa jatkossakin. Heitä ei saa "kiusata" liikaa, ettei motivaatio mene! Ja kuka tahansahan saa ryhtyä suunnittelemaan reittejä ja ryhtymään veturiksi! Antaa mennä vaan! Ei muuten ole ihan helppoa. Joskus olen reitin pari suunnitellut mutta **tuiksi meni! Kierrettiin mm yksi kirkonkylä kahteen kertaan!  
biggrin.gif
biggrin.gif

Muutama räpsy: *kliks*

Jaahas, olis kans vihdosta viimen kotio päästy!
kiitoksia vaan kaikille ja pahoittelen "nopeen" ryhmän puuttumista lähtöpaikalla, tekniset ongelmat hidasti matkaanlähtöä...
ja pitihän sitä vielä pikku mutka nurmijärven kautta tehdä pois tullessa ja ottaa ensimmäiset sakotkin motskarilla!  
kaboom.gif

kilometrejäkin pätkähti yhteensä 650, tähän on hyvä lopettaa  
tounge.gif
...ohops...menikö päiväsakkojen puolelle?
12 päiväsakkoo, oli reilu poliisi kun olin niin nätisti ohitellu! ihmettelinki että kuka sielä perässä tupsuttelee tulemaan...  
tounge.gif

muuten vaan aattelin että tähän on hyvä lopetella mut voihan se olla että helteet vielä palaa!
biggrin.gif

Kukin veturi tekee homman tyylillään ja mun mielestäni siihen on veturilla oikeus. Itse laitan reitin näkyviin heti kun sen oon saanut tehtyä ja se on mun tyyli, muut tekee taasen omalla tavallaan. Mulla on siinä takana se ajatus, että kaikki ajotaitoon katsomatta voi tulla mukaan mun veturoimiin ajoihin ja reitin etukäteen näkeminen auttaa ja rohkaisee osallistumista. Lisäksi mua ei haittaa muiden kommentit reittiin, jos ne on rakentavia, mutta tietysti pidätän oikeuden viime kädessä tehdä muutokset haluamallani tavalla tai muuttaa koko reitin toiseksi, jos näen sen mielekkäämpänä. Olen aina ilmoittanut myöskin reitin muutoksista ketjussa ja ainakin toistaiseksi tämä on toiminut.

Reitin tekeminen ei ole tosiaan mitään helppoa, siihen saa kulumaan ihan kevyesti yhden päivän, kun säätää pois hiekkateitä, yrittää etsiä vähän uudempia mutkia mukaan ja viä lisää jos ottaa huomioon toiveita ja ehdotuksia. No, mun kahdesta reitistä ei oo kauheesti tullut muutosehdotuksia, paitsi sellaisia mun mielestä ihan asiallisia, kuten asvaltin puuttumiseen ja tien kuntoon liittyviä, ei kukaan tykkää ajaa ihan mahdottoman kuoppaisella tai rikkinäisellä asvaltilla ja sellaisten ilmoittaminen veturille on ihan jo mun mielestä toivottavaakin, jos semmoisesta tietää. Googlemaps on kyllä helpottanut reitin tekoa kun siitä näkee tien pinnat aika hyvin suuresta osasta tiestöä, kuoppaisuuteen taasen ei ole muuta tietoa kuin oma perstuntuma jos reitin ajaa etukäteen läpi.

Tykkään itsekin nähdä reitin etukäteen, ihan vaan siksi, että sattuneesta syystä haluan nähdä ajellaanko alueilla, jossa on korkeampi hirvi/peuravaara, niin kuin esmes eilen juuri oli. Siksi ajelin takaisin mieluummin konetietä, vaikka eihän se välttämättä sen turvallisempi ole kuin pikkutiet, mutta on ehkä helpommin havainnoitavissa mahdollisesti kyytiin pyrkivät nelijalkaiset. Mut tää on vaan mun omaa supervarovaisuutta koetun läheltä piti -tilanteen vuoksi.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että on ihan älyttömän hienoa, että täälläkin päin ollaan vihdoin aktivoiduttu ja lähden mukaan vastaaviin porukka-ajeluihin myös jatkossa. Huolimatta siitä kuka reitin on suunnitellut, millainen se on ja onko se näkyvissä etukäteen vaiko ei, senhän voi tosiaan aina pyytää nähtäväksi veturilta erikseen.

Mä pääsen kertomaan hyviä uutisia, sillä MotOrgin hallitus on huomannut meidän aktiivisuuden ja ensi vuonna t-ajelijat saa nauttia ajokauden päätösmakkaransa MotOrgin kustannuksella aivan kuten pk-ajelijat. Loistavaa, eikös vaan!

Tällekin ajokaudelle olisi nuo makkarat kustannettu, mutta hallitus heräsi myöhässä ja me oltiin niin ajoissa, että tällä kertaa mentiin ihan omakustanteisesti. Vaan eipä haittaa, ajatus on tärkeintä
smile_org.gif

Mä pääsen kertomaan hyviä uutisia, sillä MotOrgin hallitus on huomannut meidän aktiivisuuden ja ensi vuonna t-ajelijat saa nauttia ajokauden päätösmakkaransa MotOrgin kustannuksella aivan kuten pk-ajelijat. Loistavaa, eikös vaan!

Tällekin ajokaudelle olisi nuo makkarat kustannettu, mutta hallitus heräsi myöhässä ja me oltiin niin ajoissa, että tällä kertaa mentiin ihan omakustanteisesti. Vaan eipä haittaa, ajatus on tärkeintä
smile_org.gif
062802jumpie_prv.gif
Maggaraaa
bowdown.gif

smile_org.gif
Saaks mä kassleria?!
tounge.gif

smile_org.gif
Vielähän tässä kesää on jäljellä, lokakuussa uus maggararetki vaan kehiin ja kustannetut maggarat mukaan.

smile_org.gif

Mullakin taas kohta jatkuu kausi...
biggrin.gif

smile_org.gif
Vielähän tässä kesää on jäljellä, lokakuussa uus maggararetki vaan kehiin ja kustannetut maggarat mukaan.

smile_org.gif

Mullakin taas kohta jatkuu kausi...  
biggrin.gif
Korttiko sulla oli/on pyykkinarulla?

Back