• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-ajojen uusintayritys Torstaina kello 17.00 (Tampere, Lahdesjärven ABC)

LaMasquerade

Vauhti korjaa virheet
MotOrg ry jäsen
Eilinen vesittyi ja tänään ei luvata sen parempaa, mutta huomenna torstaina 7.6. (edit: unohtui päivämäärä tuosta otsikosta prkl) näyttäis ennusteiden mukaan loistokeliltä, joten yritetääns taas tätä!

Reittejä saa ehdotella, voidaan lopullinen sopia siinä lähtiessä...

PS. Mä oon perjantaista eteenpäin 3vkoa muilla mailla mopoilemassa, joten koittakaa pitää nämä käynnissä! Ja jos sunnuntaiksi 1.7. saatte ajot aikaiseksi, niin palailen kuvioihin! :orgmp::cruising:

Viimeksi muokattu:
Tähän voisi yrittää osallistua, sillä varauksella että saan pyörän kasaan tänään...

Josko akka päästää, vois tulla kattelee touhua ja ihmetteleen tätäki touhua ja näkis uusia naamoja. :bye:
(ellei sitte joku osta tota romua pois just sillo ja uutta ei vielä ole ehtiny...)

Torstaina itsellä edessä siirtyminen Jämsään niin ottakaahan jotain reittiä siihen suuntaan niin voin mukana körötellä sen matkan.

Joo! Mä sain just tietää, että mun ranne leikataan kahden viikon päästä, joten mun ajot taukoaa ainakin kuukaudeksi siitä. Nyt pitää siis ajaa niin paljon kuin mahdollista, että malttaa sit parannella kättä rauhassa ja palata pyörän selkään taas elokuussa...

Kelit ainakin suosivat tänään. Crnd, jos ei parempia ehdotuksia tule niin sitten Jämsän suuntaan! Ainakin Längelmäelle asti..

Kipee sanoi:
Tähän voisi yrittää osallistua, sillä varauksella että saan pyörän kasaan tänään...

Kaikista vaikeuksista huolimatta huollot tehty ja mopo iskussa, joten enköhän lähde valumaan toimistolta kodin kautta paikanpäälle.

Jotenkin ei näin lomaa edeltävänä päivänä tää toimisto nappaa.. Oliskohan kivempi istua ABC:n terassilla jäätelö suussa.. :D

Back