• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Syyskokous 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täällä ois yksi joka olisi hallituspaikasta kiinnostunut
smile_org.gif
mutta mistäs saa tarkempaa tietoa että mitkä/ketkä ovat erovuorossa?

withstupid.gif

Hei! Kerrankin jotain tapahtuu mun vapaavkonloppuna, elikäs mä tulen paikalle!!!
smile_org.gif

EDIT: Jää sittenkin väliin meikäläiseltä, mopo pitäisi kuljettaa talvisäilöön jne muuta tekosyytä taas....
mad.gif

Mä voisin tulla kyydissä ees taas - ellet nyt ihan heti ysiltä meinaa takaisinpäin startata...  
tounge.gif
Marron lupasi tarjota auton, kuskina on alustavasti takaisintulomatkalla luvannut toimia JGo. Ei me kai heti kokouksen jälkeen olla takas lähdössä, mutta tuskin lähdetään jatkoille Helsingin yöelämään kummiskaan - tai mistäs sitä tietää...
Ja auton lähdettyä Busseja lähtee n tunnin välein.

Ja auton lähdettyä Busseja lähtee n tunnin välein.
Mä en kyllä uskalla bussilla tulla kotiin, jos nimittäin Helsinkiin jään jatkoille. Ensinnäkin, en kuitenkaan ole siinä kunnossa, että voisin kulkea julkisella yhtään minnekään, jalat ei tod näk kanna ja se olis vaan NIIN noloa. Toiseksi, bussissa saan kuitenkin kauhean paniikkikohtauksen, jolloin vaan itken kovaäänisesti rääkyen (ja siis sillä juopumustilallahan ei tämän kanssa ole mitään tekemistä  
tounge.gif
). Ja kolmanneksi, mä en kuitenkaan löydä mistään sen bussin lähtöpaikkaa tai pysäkkiä, ellei mulla oo navigaattoria mukana. Mä osaan Helsingissä kulkea ilman karttaa vaan Mannerheimintieltä jäähallille, juna-asemalle, Kaisaniemeen ja Nosturiin. Jos reitti menee yhtään noiden ohi, niin oon hukassa. No oon mä joskus käyny Tavastiallakin, mutta sekin oli jo vähän haastava paikka löytää... NIIN, ja jos edes olisi rahaakaan enää siinä vaiheessa  
biggrin.gif
.

Parempi vaan, että lähden sen auton mukana kiltisti kotiin ajoissa  
lookaround_orig.gif

Muoks: Niin ja Motorgin jäsenet, käykääpä ilmoittamassa osallistumisenne täällä, niin tiedetään varata boolia riittävästi.

Mä voisin tulla kyydissä ees taas - ellet nyt ihan heti ysiltä meinaa takaisinpäin startata...  
tounge.gif
Marron lupasi tarjota auton, kuskina on alustavasti takaisintulomatkalla luvannut toimia JGo. Ei me kai heti kokouksen jälkeen olla takas lähdössä, mutta tuskin lähdetään jatkoille Helsingin yöelämään kummiskaan - tai mistäs sitä tietää...
Joskos vielä mahtuisi kyytiin, niin Tampereelta edestakaisin voisin mukaan tulla
062802jumpie_prv.gif

tounge.gif
Joskos vielä mahtuisi kyytiin, niin Tampereelta edestakaisin voisin mukaan tulla
062802jumpie_prv.gif
Kyllä mahtuu, nyt meillä taitaakin olla sitten auto täynnä.

Ok, hyvä ja kiitos
biggrin.gif
. Koska lähdetään ja mistä? Pyrin olemaan ajoissa paikalla
thumbs-up.gif
.

Alustavalla tiedolla hyviä tyyppejä pääsee kyytiin Turkuun ja takaisin. Kyyditys lähtee tosin lauantaina hyvissä ajoin, jotta ehdin ajoissa pelipaikalle + mahdollisesti muuta tekemään Hesassa sitä ennen ja paluu sitten kun meidät on heitetty 24Basementista pihalle eli puolen yön aikaan.

Laittakaa kokoukseen ilmoittautumiset tonne privaattipuolen ry-osioon, siellä on ketju tälle.

Siellä on ketju "Oletko tulossa syyskokoukseen 2010?". Saa tulla ilmoittautumattakin, mutta sapuskat ja juomat on mitoitettu vain ilmoittautuneiden mukaan.

Heh, joo, eli toi äänestys... Hieman sotki ku sielläkin oli viittaus 'toiseen ketjuun'. No nyt ollaan siinnekkin laskuriin lisättynä
biggrin.gif

Porukka varmaan löytäs tuon ilmoittautumisketjun paremmin jos editois linkin sinne vaikka tän ketjun ekaan viestiin.
Salasanalla suljettuihin foorumeihin linkkaaminen ei ole suositeltavaa.
Samaa mieltä olen Kriisin kanssa eli tätä reittiä pitkin löytää laittamaan tiensä siihen onko tulossa vai ei. Ruoka ja juomahan on ensisijaisesti varattu jäsenille ja sitten kun ovet aukeavat kaikille niin loputkin pääsevät rääppiäisiin mukana (jos nyt jotain on jäljellä)
smile_org.gif

Foorumi [tuolta ylhäältä] -> Foorumit, jotka suojattu salasanoilla [vieritä sivu ihan alas] -> MotOrg ry:n foorumi (tähän ei erillistä salasanaa ole vaan ne jotka ovat jäseniä pääsevät automaattisesti tänne katselemaan) -> Oletko tulossa syyskokoukseen -äänestys

Back