Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan lähipäivinä on tulossa ketju tästä aiheesta pystyyn. Ehdottomasti vaan uudet kasvot innokkaina hallitustouhuihin mukaan!Täällä ois yksi joka olisi hallituspaikasta kiinnostunutmutta mistäs saa tarkempaa tietoa että mitkä/ketkä ovat erovuorossa?![]()
![]()
Ja auton lähdettyä Busseja lähtee n tunnin välein.Marron lupasi tarjota auton, kuskina on alustavasti takaisintulomatkalla luvannut toimia JGo. Ei me kai heti kokouksen jälkeen olla takas lähdössä, mutta tuskin lähdetään jatkoille Helsingin yöelämään kummiskaan - tai mistäs sitä tietää...Mä voisin tulla kyydissä ees taas - ellet nyt ihan heti ysiltä meinaa takaisinpäin startata...![]()
Mä en kyllä uskalla bussilla tulla kotiin, jos nimittäin Helsinkiin jään jatkoille. Ensinnäkin, en kuitenkaan ole siinä kunnossa, että voisin kulkea julkisella yhtään minnekään, jalat ei tod näk kanna ja se olis vaan NIIN noloa. Toiseksi, bussissa saan kuitenkin kauhean paniikkikohtauksen, jolloin vaan itken kovaäänisesti rääkyen (ja siis sillä juopumustilallahan ei tämän kanssa ole mitään tekemistäJa auton lähdettyä Busseja lähtee n tunnin välein.
Joskos vielä mahtuisi kyytiin, niin Tampereelta edestakaisin voisin mukaan tullaMarron lupasi tarjota auton, kuskina on alustavasti takaisintulomatkalla luvannut toimia JGo. Ei me kai heti kokouksen jälkeen olla takas lähdössä, mutta tuskin lähdetään jatkoille Helsingin yöelämään kummiskaan - tai mistäs sitä tietää...Mä voisin tulla kyydissä ees taas - ellet nyt ihan heti ysiltä meinaa takaisinpäin startata...![]()
Kyllä mahtuu, nyt meillä taitaakin olla sitten auto täynnä.Joskos vielä mahtuisi kyytiin, niin Tampereelta edestakaisin voisin mukaan tullaMarron lupasi tarjota auton, kuskina on alustavasti takaisintulomatkalla luvannut toimia JGo. Ei me kai heti kokouksen jälkeen olla takas lähdössä, mutta tuskin lähdetään jatkoille Helsingin yöelämään kummiskaan - tai mistäs sitä tietää...Mä voisin tulla kyydissä ees taas - ellet nyt ihan heti ysiltä meinaa takaisinpäin startata...![]()
![]()
Pitänee sitten ilmoittautua varasijalle tai alkaa keräämään toista autolastia. Mieluummin kyllä olisi paluumatkalla kyydissäKyllä mahtuu, nyt meillä taitaakin olla sitten auto täynnä.
Joo, oisin sinnekkin laittanu jos oisin löytäny ko. triidinLaittakaa kokoukseen ilmoittautumiset tonne privaattipuolen ry-osioon, siellä on ketju tälle.
Porukka varmaan löytäs tuon ilmoittautumisketjun paremmin jos editois linkin sinne vaikka tän ketjun ekaan viestiin.Siellä on ketju "Oletko tulossa syyskokoukseen 2010?". Saa tulla ilmoittautumattakin, mutta sapuskat ja juomat on mitoitettu vain ilmoittautuneiden mukaan.
Salasanalla suljettuihin foorumeihin linkkaaminen ei ole suositeltavaa.Porukka varmaan löytäs tuon ilmoittautumisketjun paremmin jos editois linkin sinne vaikka tän ketjun ekaan viestiin.
Samaa mieltä olen Kriisin kanssa eli tätä reittiä pitkin löytää laittamaan tiensä siihen onko tulossa vai ei. Ruoka ja juomahan on ensisijaisesti varattu jäsenille ja sitten kun ovet aukeavat kaikille niin loputkin pääsevät rääppiäisiin mukana (jos nyt jotain on jäljellä)Salasanalla suljettuihin foorumeihin linkkaaminen ei ole suositeltavaa.Porukka varmaan löytäs tuon ilmoittautumisketjun paremmin jos editois linkin sinne vaikka tän ketjun ekaan viestiin.