• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Syyskokous 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Merkattu kalenteriin. Yrittäkääkin pitää mut poissa...
biggrin.gif
Varaan paikan boolikulhon vierestä.
mä voisin ottaa sun vieruspaikan
biggrin.gif
Pitkätukka varaa paikan siitä toiselta puolelta.  
biggrin.gif
Jos se ei vielä menny niin mulle paikka boolikulhosta!!  
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif
Toivottavasti on isompi palju kuin Lahdessa....mulle sitten pitkä pilli kun korstot tukkii ympärystän
blush.gif
..
Pitää rakentaa aita anniskelupaikan ympärille
biggrin.gif

Jonnin verran täytyy ehkä enemmän poolia tehä ku viimeks

Onhan se paikalle tultava... Ja jos rikkois perinteen ja ei tulis autolla...
idea3.gif

033102beer_1_prv.gif

On näköjään ajat muuttuneet. Ennen ei tulijoita juuri ollut, nyt ilmoittaudutaan veikkei ole edes kysytty.
biggrin.gif

On näköjään ajat muuttuneet. Ennen ei tulijoita juuri ollut, nyt ilmoittaudutaan veikkei ole edes kysytty.  
biggrin.gif
Omista kokemuksista muista järjestöistä on, että porukkaa tulee kunhan tarjoilut ovat hyvät
tounge.gif
Eli ilmeisesti tarjoilupuoli on ollut kunnossa viime vuosina, joten pitääpä tulla itsekin jonottelemaan boolikulholle, mikäli sinne on ylipäätään mahdollista päästä yllämainittujen varattujen (ja aidattujen?) paikkojen takia
biggrin.gif
Ja onhan sauna jo laitettu päälle, että kerkii varmasti lämmetä?

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif
Toivottavasti on isompi palju kuin Lahdessa....mulle sitten pitkä pilli kun korstot tukkii ympärystän
blush.gif
..
biggrin.gif

Kai se on tehtävä, niinku Kattinen, ja otettava omat eväät  
pftroest.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif
blush.gif
..
biggrin.gif
Ennakkoilmoittautumisten perusteella on sen verran tiivis lihamuuri boolin ympärillä, ettei tuohon enää mitään aitaa tarvita.
biggrin.gif

Oma aikataulu selviää lähempänä mutta koitan päästä paikalle. kalenteriin merkattu.

Kai määkin tuun. Saako ottaa varaslähdön ja ottaa ennakkoon jo?
biggrin.gif
Kaukaa on pitkä matka ja paljon aikaa...

blush.gif

Taidanpa ryntäytyä mukkaa.
Joku soittoruokala se oli, joku 24basea tai jotain ja 17:30 portsari heittää sisään.

Montakos paikkaa on hallitusessa tyrkyllä? Siis meinaan erovuorossa? Muuten vaan kyselen, hih...

Oikeesti joo, kyllä taidan ilmoittautua.
blush.gif

Taidanpa ryntäytyä mukkaa.
Joku soittoruokala se oli, joku 24basea tai jotain ja 17:30 portsari heittää sisään.

Montakos paikkaa on hallitusessa tyrkyllä? Siis meinaan erovuorossa? Muuten vaan kyselen, hih...

Oikeesti joo, kyllä taidan ilmoittautua.
blush.gif
Moro,
tuo 24basement on ihan privaatti saunatila, tsekataan soittoruokalat sitten kun ollaan ns. yön selässä kokouksen jälkeen.

Tästä tulee vielä virallinen ja tarkempi kutsu sekä informaatiota hallitusvaaleihin liittyen. Erovuorossa on aina puolet porukasta kerrallaan. Paikkoja tulee avautumaan, joten halukkaat voivat aloittaa valmistautumisen kampanjointiin
wink.gif

Mielelläni näkisin uusia kandidaatteja tyrkyllä hallitukseen.

//Andy

<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">

Mukana:)
[/QUOTE]

Loppukesänä on jääneet väliin ratapäivät, torstai-ajot makkaroineen päivineen sun muut karkelot eikä Tallinnaankaan ehdi, joten tännehän on tultava niin ei ihan täysin vieraannu.

Mä voisin tulla kyydissä ees taas - ellet nyt ihan heti ysiltä meinaa takaisinpäin startata...  
tounge.gif
Marron lupasi tarjota auton, kuskina on alustavasti takaisintulomatkalla luvannut toimia JGo. Ei me kai heti kokouksen jälkeen olla takas lähdössä, mutta tuskin lähdetään jatkoille Helsingin yöelämään kummiskaan - tai mistäs sitä tietää...

Back