• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Syntyykö LT:n plexikimppa?

Tässä on toisen aiheen yhteydessä ollut kovasti tarinaa LT:n plexitarpeista, eli vakiolasi pitäisi vaihtaa paremmaksi / korkeammaksi tms.

Itselläni on ollut pari ajokautta kalifornialaisen CeeBaileyn pleksi ja olen ollut siihen erinomasien tyytyväinen. Yllättäen huomasin siinä särön ja eteen tulee uuden lasin hankinta.

Otin selvää kotimaisen valmistajan (AT-Plexi) mahdollisuuksista valmistaa yläreunastaan profiloitu tuulilasi ja vastaus oli kieltävä. He pystyvät ainoastaan valmistamaan ns. suoria laseja, tosin korkeus valinnan mukaan.

Tulevan syksyn / talven aikana aion tilata itselleni ja eräälle toiselle LT-kuskille lasit CeeBaileylta. Eli siis ensi ajokaudelle. Lasien hinnat jenkeissä ovat noin 230 - 260 USD korkeudesta riippuen. Lisäksi tulee rahti Saksasta. Tullit ja alvit jä pois.

Tiedustelisin, onko muita Bemuäijiä kiinnostuneita tulemaan mukaan kimppaan. Jos ei muussa säästetä, niin ainakin rahdissa...
Kun selviää kuinka monesta lasista lopulta puhutaan, otan hinnat myös englantilaiselta diileriltä.

Ja kehujahan tästä CeeBaileysta on vuodatettu vuolaasti tuon toisen keskustelun yhteydessä. Ja mallit näkee livenä ainakin itselläni ja Pomppella.

Jos kiinnostusta niin postia osoitteeseen ari@bmwlt.net

t. pozo

062802moto_prv.gif

Olen saanut hintatietoja Cee Baileyn tuulilaseista sekä Kaliforniasta että Englannista.

Tällä hetkellä meillä on hihnalla viiden lasin nippu ja tehtaan hinta putoaa 15% 195,50 dollariin (n. 163 euroa). Rahtihinnoissa on vielä vähän epäselvyyksiä, mutta haarukka lasia kohti on noin 30 - 40 euroa.
Englannin hinnat ovat yli 80 euroa kalliimmat. Johtuu siitä, että minulle tarjottiin tehtaalta suoraan tukkuhintoja.

Samalta firmalta on pari kaveria ostamassa myös LT:n sivu- ja takalaukun sisäkassit. Kolmen kassin sarjan hinta on noin 129 USD. Tällä hinnalla kuulemma saa yhden aidon Bemulaukun...

Samalla ilmoitan, että tämmöisestä firmasta http://www.motogear4you.com/ on myös tulossa tavaraa talven mittaan. Itselläni on tuo BakUp -selkänoja sekä J-Peg XL lepuutusjalkatapit. Molempia voin lämpimästi suositella, pitkät reissut sujuvat todella lokoisasti...

Samoin olen tilaamassa eräälle kaverille vakiojalkatappien pudotussarjan osoittesta http://www.suburban-machinery.com/K1200LT.htm Näitäkään en itse enää vaihtaisi pois missään tapauksessa...

Ilmineeratkaahan, jos kiinnostaa.

t. pozo

062802moto_prv.gif

Back