En virallista nimeä tiedä, mutta pitäisi tietää että minkälaisia asteita sieltä löytyy että osaa vaihtaa alatiivistettä sit sen mukaan, ja madaltaa yläpäästä ettei squish kuitenkaan käy valtoimeksi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä pirussa tee asioista noin vaikeita, kun on ihan yks sylinterinen 2t 125cc kone niin niin... Ei pitäs niin kovin vaikeaa olla kunhan löydän jostain asteluvut.
No joo. Sinänsä kyllä, että ilmeisesti haet ajoitusmitoituksella vaan sopivaa alatiivistettä? Squishia säädettäneen sitten vaan madaltamalla sylinteriä sen jälkeen kun ajoitus on kohdallaan? Ja siihenhän ei kulmalevy enää auta, vaan homma pitää hoitaa työntömitalla tms.Vakiotiivisteitä on kolmea mallia, muistaakseni mitat olivat 0.35, 0.55, 0.85. Ja ylätiivisteenä toimii kaksi o-rengasta joten sitä ei voi muokata. Ja nyt mulla on ongelmana se, että squish jää liian suureksi, vaikka ohuin tiiviste, ja sit kun on tuo ohuin tiiviste niin mäntä peittää pakoaukkoa hitusen, ja sehän tietty pitää saada oikealle kohdalle.
Ymmärsitkö ongelmani?
Joo, voi olla että joudun keksimään jotain että saa tota alapäätä ylöspäin, millin pari. En ole vielä koittanut vaikuttaako paksumpi alatiiviste asiaan. Ja tarkoitus sen jälkeen koneistamolle viedä madallettavaksi tota sylinteriä.No joo. Sinänsä kyllä, että ilmeisesti haet ajoitusmitoituksella vaan sopivaa alatiivistettä? Squishia säädettäneen sitten vaan madaltamalla sylinteriä sen jälkeen kun ajoitus on kohdallaan? Ja siihenhän ei kulmalevy enää auta, vaan homma pitää hoitaa työntömitalla tms.Vakiotiivisteitä on kolmea mallia, muistaakseni mitat olivat 0.35, 0.55, 0.85. Ja ylätiivisteenä toimii kaksi o-rengasta joten sitä ei voi muokata. Ja nyt mulla on ongelmana se, että squish jää liian suureksi, vaikka ohuin tiiviste, ja sit kun on tuo ohuin tiiviste niin mäntä peittää pakoaukkoa hitusen, ja sehän tietty pitää saada oikealle kohdalle.
Ymmärsitkö ongelmani?
Pasikiainen sanoi:Mikähän squish olisi hyvä, 0.8-0.9 olen miettinyt, mutta suomessa kun bensa on sellasta lehmän kusta että harmittaa, uskaltaako noin korkeapuristeiseksi laittaa, mietin et 1.0-1.2 vois olla turvallisempi, viekö paljoa tehoa?